اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار اردبیل:

۱۲۰ تن سیب زمینی از مرز بیله سوار صادر می شود

۱۲۰ تن سیب زمینی از مرز بیله سوار صادر می شود
عزیزی گفت: براساس هدف گذاری های انجام شده ۱۵۰ هزار تن مازاد محصول سیب زمینی باید صادر می شد که از چند روز گذشته صادرات این محصول از گمرک بیله سوار انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، ارژنگ عزیزی در چهارمین جلسه کارگروه صادرات غیر نفتی استان اظهار داشت: براساس برآورد کارشناسان جهاد کشاورزی استان اردبیل امسال ۸۵۰ هزار تن محصول از مزارع سیب زمینی استان برداشت می شود که ۱۲۰ تن آن از گمرک بیله سوار صادر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: از این میزان حدود ۲۰۰ هزار تن به مصرف داخلی استان در نظر گرفته شده و مابقی محصول همانند سنوات گذشته به سایر استان ها حمل و ارسال می شود.

,

معاون اقتصادی استاندار اردبیل گفت: این روند باید با تلاش اتحادیه صادرکنندگان محصولات کشاورزی استان و حمایت مسئولین استانی، به تدریج افزایش پیدا کند و هرگونه موانع و مشکلات احتمالی به موقع اطلاع رسانی شود تا اخلالی در استمرار صادرات این محصول پیش نیاید.

,

عزیزی تصریح کرد: سازمان صنعت و معدن و تجارت استان باید با توجه به محدودیت های پیش آمده در رابطه با تعلیق کارت بازرگانی برخی از فعالان این بخش از سازمان توسعه تجارت پیگیری های لازم را انجام دهد.

,

 

,

انتهای پبام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه