اخبار داغ

حجت‌الاسلام دلریش:

۳۳۰ برنامه گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

۳۳۰ برنامه گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، از اجرای ۳۳۰ برنامه ویژه گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در سطح این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین بهنام دلریش صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در قرآن و اسلام، اظهار داشت: در رویکرد جدید ستاد، تلاش برای همکاری و هماهنگی با تمام دستگاه‌ها و نهادها مدنظر است و از تصدی‌گری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر دوری خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: گفتمان سازی و جریان سازی و در نهایت فرهنگسازی در راس امور ستاد استانی احیای امر به معروف و نهی از منکر است و با تشکیل ۱۶ گروه تخصصی دارای حکم از سوی ستاد کشوری در این زمینه‌ها فعالیت می‌کنیم.

,

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، تغییر نگاه به ستاد از حوزه سلبی به ایجابی و نیز همراه‌سازی اقشار مختلف مردم با برنامه‌ها را از دیگر محورهای فعالیت ستاد برشمرد و گفت: در همین راستا جلسات و برنامه‌های ویژه‌ای با سمن‌ها، ادارات و اقشار مختلف نخبگانی جامعه برگزار کرده‌ایم و این دیدارها ادامه خواهد داشت تا اثرگذاری مناسبی در میان آن‌ها داشته باشیم.

,

وی، در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان، بیان داشت: در طول این هفته با اجرای ۳۳۰ برنامه در سراسر آذربایجان‌غربی به ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر می‌پردازیم که مهم‌ترین حوزه آن مربوط به رسانه و فضای مجازی است، این امر به دلیل وضعیت فعلی جامعه و محدودیت در برگزاری مراسمات است که موجب شده تا بیشتر تمرکز روی فضای مجازی و رسانه باشد.

,

دلریش، با بیان اینکه شعار هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر در سال‌جاری «نهضت حسینی، مطالبه‌گری و فرهنگسازی» است، اضافه کرد: تمام برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان‌غربی با هشتگ اختصاصی #بی_تفاوت_نباشیم در خروجی رسانه و فضای مجازی قرار می‌گیرد.

,

وی، همچنین در خصوص اقدامات شاخص این ستاد در طول یک سال گذشته، گفت: برگزاری ۱۴ جلسه اخلاق ویژه مدیران، ۵۶۵ شورای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات، هیئات مذهبی و مساجد و اتحادیه‌های صنفی، ۲۸ مورد همایش، سمینار و برنامه، ۹۲ مورد برنامه آموزشی و پژوهشی و نیز اجرای برنامه‌هایی با محوریت تبلیغ و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین برنامه‌هایی بوده که در گذشته انجام شده است.

,

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: آموزش و فرهنگسازی در حوزه مطالبه‌گری برای اقشار مختلف جامعه از رسالت‌های اصلی ستاد است که امیدواریم با همراهی نخبگان در این امر موفق باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه