اخبار داغ

امیرمحمد یزدانی: سعی کرده‌ام خودم باشم/ هدفم طلای المپیک است

امیرمحمد یزدانی: سعی کرده‌ام خودم باشم/ هدفم طلای المپیک است
کشتی‌گیر جویباری آزاد گفت: هدف من از کشتی و دنبال کردن آن رسیدن به عالی ترین سطح یعنی کسب مدال طلای المپیک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر محمد یزدانی کشتی گیر آزادکار وزن 65 کیلوگرم متولد هشتم مهر سال 1379 است. وی در خصوص علاقمندی خود و ورودش به این رشته گفت: پدر من مربی کشتی بود و هنگامی که همراه پدرم به باشگاه می رفتم به کشتی علاقمند شدم و تصمیم گرفتم که وارد این رشته شوم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
یزدانی در مورد مربی سازنده خود گفت: تاثیرگذارترین مربی من که به آمادگی و رشدم بسیار کمک کرد آقای فرامرز بوداغی بود که از او بسیار سپاسگزارم. در حال حاضر نیز زیرنظر فرشید قبادی به تمرینات خود ادامه می دهم.
,
وی ادامه داد: تا کنون توانسته ام مدال نقره رقابت های نوجوانان جهان در سال 2015 و مدال نقره امیدهای آسیا در سال 2019 را کسب کنم.
,
این قهرمان جویباری تاکید کرد: همیشه سعی کرده ام خودم باشم و تنها به هدفم فکر کنم. هدف من از کشتی و دنبال کردن آن رسیدن به عالی ترین سطح یعنی کسب مدال طلای المپیک است و تمام تلاشم را برای این کار خواهم کرد.
,
وی افزود: فعلا در شرایط کرونا تمرینات حضوری دچار خلل شده است و تمرینات به صورت مجازی زیر نظر آقایان غلامرضا محمدی و ابراهیم مهربان انجام می شود. همچنین من به همراه خواهرم که او نیز کشتی گیر و قهرمان است به طور جدی تمرینات خود را دنبال می کنیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه