اخبار داغ

یزدانپناه خبر داد

رونمایی از قسمت جدید سریال " قربانیان کرونا " در کهگیلویه و بویراحمد

رونمایی از قسمت جدید سریال " قربانیان کرونا " در کهگیلویه و بویراحمد
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید19 در کهگیلویه و بویراحمد به 67 نفر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کووید19 استان به 67 نفر خبر داد و گفت: یک بیمار 42 ساله اهل شهرستان لنده، به علت داشتن بیماری زمینه ای و ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون 169 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 81 بیمار کرونایی قطعی بوده و 13 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند. 

,
 
,
 وی اظهار داشت: امروز نیز جواب 225 نمونه را از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت نمودیم که درصد و تعداد موارد مثبت نسبت به روزهای قبل حالت افزایشی داشته است و بیشترین موارد از بویراحمد(45 درصد)، کهگیلویه(20 درصد)، گچساران(13 درصد )، دنا(11 درصد ) و لنده(8 درصد) بود.
,
 
,
وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 3253 نفر بهبود یافته  کامل گزارش شده است.
,
  
,
دکتر یزدان پناه همچنین با اشاره به افزایش چشمگیر موارد مثبت در استان، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا به راحتی از راه صحبت، عطسه و سرفه منتقل می‌شود بنابراین حفظ فاصله فیزیکی، استفاده از ماسک و عینک محافظ  صورت بر روند انتقال ویروس کرونای جدید تاثیر قابل توجهی دارند و مهمترین عوامل در جلوگیری از انتشار این ویروس به حساب می آیند.
,
 
,
 
,
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: یکی دیگر از علل تاکید بر استفاده از ماسک، خطر افراد مبتلا اما بدون علایم کرونا هستند یعنی اگر فرد ویروس کرونا را در بدن خود داشته باشد، اما هیچ علایمی دال بر وجود این ویروس در بدن خود نشان ندهد، با نزدن ماسک و عدم رعایت فاصله فیزیکی مناسب و بهداشت فردی، عاملی بسیار مهم در انتشار ویروس کرونا محسوب می شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه