اخبار داغ

رئیس اداره صمت کهگیلویه و لنده مطرح کرد:

فعالیت 800واحد صنفی با اشتغالزایی900نفر در لنده/توجه ویژه صمت به قالی بافی در لنده

فعالیت 800واحد صنفی با اشتغالزایی900نفر در لنده/توجه ویژه صمت به قالی بافی در لنده
رئیس اداره صمت کهگیلویه و لنده از فعالیت بیش از هشتصد واحد صنفی با اشتغالزایی بیش از 900نفر در شهرستان لنده خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حکیم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به توسعه زیرساخت های اشتغالزا در شهرستان های محروم از جمله لنده گفت: یکی از مهمترین برنامه ها اجرایی سال جدید توجه به امر اشتغالزایی در حوزه کسب و کار به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: بیش از 800واحد صنفی با اشتغالزایی بیش از 900نفر به طور مستقیم در سطح شهرستان لنده مشغول ارائه خدمات به شهروندان هستند که سهم مهمی در تامین نیازهای روزانه مردم این شهرستان را در حوزه های خوراکی، پوشاک و البسه، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر صنوف بر عهده دارند.

,

رئیس اداره صمت شهرستان های کهگیلویه و لنده تصریح کرد: توجه به صنعت پر سود فرش و شناسایی ظرفیت های قابل توجه در روستاهای شهرستان لنده یکی از مهمترین اقدامات حمایتی این اداره بود که هم اکنون بیش از 21طرح قالی بافی در سطح شهرستان لنده مشغول فعالیت هستند که سهم قابل توجهی در درآمد خانوار ها داشته است.

,

وی گفت: توجه به طرح های نیمه صنعتی و صنعتی در حوزه های مختلف کشاورزی و دامپروری از جمله اقداماتی است که در سال گذشته به میزان 733میلیون تومان با اشتغالزایی 47نفر جواز تاسیس از سوی ان اداره در شهرستان لنده صادر شده است.

,

حکیم گفت: در بحث نظارت و بازرسی از سطح بازار نیز برابر هماهنگی با ستاد تنظیم بازار شهرستان لنده به صورت هفتگی بازدید و بازرسی از سطح بازار صورت می گیرد که متخلفین نیز با تشکل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه