اخبار داغ

دادستان سرپل ذهاب مطرح کرد:

رفع تصرف 8000 مترمربع از اراضی ملی در سرپلذهاب

رفع تصرف 8000 مترمربع از اراضی ملی در سرپلذهاب
سعید زریری, دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سرپلذهاب از رفع تصرف 8000 مترمربع از اراضی ملی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید زریری در گفتگو با بازی دراز , اظهار داشت: دادستانی شهرستان در این راستا با دستور قضایی دادستانی و مطابق حکم قطعی دادگاه عالی ۸هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان را که تصرف شده بود رفع تصرف کرده است .

وی افزود: انفال طبق قانون اساسی متعلق به حکومت اسلامی است و نحوه بهره برداری از آن را قانون مشخص می کند و هیچ کس حق ندارد به شیوه های مختلف به اراضی ملی و منابع طبیعی تعدی کند.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سرپلذهاب بیان داشت: صیانت از اراضی ملی و انفال و جلوگیری از تعرض به بیت المال یک وظیفه مهم است که بخشی از آن بر عهده دادستانی است.

وی با بیان اینکه ضعف و خلاء قوانین عامل برخی از زمین خواری و کوه خواری ها در گذشته بوده است تصریح کرد: دستورالعمل حفظ حقوق عامه، دادستان‌ها را مکلف می‌کند تا حتی بدون تشکیل پرونده قضایی نسبت به مسائل مختلف از نهادهای عمومی و حاکمیتی در هر سطحی مطالبه‌گری داشته باشند و با دقت نظر مسائل حوزه کاری خود را رصد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ا بازی دراز,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه