اخبار داغ

پخش سریالی با بازی زنده یاد «ماه چهره خلیلی»/ سریال «مرضیه» جایگزین «شاهرگ» می شود

پخش سریالی با بازی زنده یاد «ماه چهره خلیلی»/ سریال «مرضیه» جایگزین «شاهرگ» می شود
شبکه دو سیما از شنبه ۲۵ مرداد سریال «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام، تهیه‌کنندگی زنده یاد مجید اوجی و با هنرمندی زنده یاد ماه چهره خلیلی را روانه آنتن می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سریال «مرضیه» ملودارمی خانوادگی است و  محور داستانی آن پیرامون مساله مهم انتخاب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در خلاصه داستان این سریال آمده: «مرضیه در تعارض کار و مذهب مجبور به انتخاب می شود. انتخاب این مسیر اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند و ...»

,

در این سریال بازیگرانی چون داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، مجید مظفری، پژمان بازغی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، حسن زارعی، شیوا خسرومهر، نیلوفر شهیدی و ... به ایفای نقش می پردازند.

,

زنده یاد ماه چهره خلیلی نیز در شخصیت مرضیه به عنوان نقش اصلی این سریال بازی ای به یادماندنی از خود بر جای گذاشته که مرور این هنرنمایی دیدنی است.

,

بخشی از عوامل این سریال ۱۶ قسمتی عبارتند از: مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: حسین بنایی یکتا، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: امید کرامتی.

,

این سریال کاریست از گروه فیلم و سریال شبکه دو که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و خلاصه هفتگی آن پنجشنبه‌ها همین ساعت پخش خواهد شد. علاقمندان به سریال‌های تلویزیونی می توانند بازپخش این سریال را  ساعت‌ ۱۲:۰۰، ۱۶:۱۵ و ۱:۳۰ بامداد روز بعد مشاهده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه