اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد؛

بازاریابی و فروش محصولات بزرگترین چالش پیش روی اقتصاد عشایری/ مراقبت از نظام تربیتی عشایر رویکرد مهم مسئولان در حوزه فرهنگی باشد

بازاریابی و فروش محصولات بزرگترین چالش پیش روی اقتصاد عشایری/ مراقبت از نظام تربیتی عشایر رویکرد مهم مسئولان در حوزه فرهنگی باشد
سردار حسین معروفی گفت: بازاریابی بزرگ ترین مشکل اقتصاد عشایری است، بازار مناسبی برای فروش محصولات آن ها وجود ندارد، ما می توانیم این بازار را برای آن ها فراهم کرده و با استفاده از نهادهای مختلف در سطح جامعه توزیع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، صبح امروز دیدار فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با جامعه عشایری استان در راستای حل مشکلات این قشر از جامعه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این دیدار اظهار کرد: عشایر با بسیاری از جمعیت جامعه ما متفاوت هستند و تفاوت های مثبت زیادی دارند.

,

رزق حلال محصول تلاش یدی مردمان مخلص عشایر

, رزق حلال محصول تلاش یدی مردمان مخلص عشایر, رزق حلال محصول تلاش یدی مردمان مخلص عشایر,

وی افزود: یکی از این تفاوت ها این است که عشایر تنها قشری است که از بازوان خود نان می خورد و نه از زبان خود، اهل کار هستند و روزی آن ها رزق حلالی است که به واسطه زحمت جسمانی حاصل می شود.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: صداقت و راستگویی مهمترین ویژگی قشر عشایر است و در مقابل اعتقادات خود به قدرت ایستادگی می کنند و تاریخ گواه این ایستادگی است.

,

سردار معروفی بیان کرد: عشایر همیشه در مسیر حق حرکت کردند، با این حال که کوچ نشین هستند و از بخشی از جامعه فاصله می گیرند اما پایبندی زیادی به اعتقادات خود دارند.

,

تقدیم ۱۲۰۰ شهید عشایر کرمان گواه پایبندی به اصول انقلاب است

, تقدیم ۱۲۰۰ شهید عشایر کرمان گواه پایبندی به اصول انقلاب است, تقدیم ۱۲۰۰ شهید عشایر کرمان گواه پایبندی به اصول انقلاب است,

وی یادآور شد: عشار تولیدکنندگانی هستند که جامعه به آن ها نیاز دارد، اکنون وسعت جامعه عشایری ما حدود ۱۴۰ هزار نفر است، جمعیت عشایری ابتدای انقلاب هزار و ۲۰۰ شهید استان کرمان متعلق به این قشر هستند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: تقدیم این تعداد شهید بیانگر این است که این قشر از جامعه تا پای جان برای انقلاب و سختی های حفظ کردن آن ایستاده اند، این حساسیت برگرفته از عمق ایمان آن ها است.

,

سردار معروفی تاکید کرد: برای حل مشکلات جامعه عشایری در ابتدا باید این مشکلات اولویت بندی شوند، رسیدگی به مشکلات بهداشتی، شامل سرویس های بهداشتی و آب شرب در اولویت قرار دارند.

,

وی ادامه داد: در مناطقی که کوچ کشاورزان ثابت است باید سرویس های بهداشتی ساخته شود، هزینه رفع این مشکلات چندان زیاد نیست، در حالیکه بهداشت و سلامتی عشایر در اولویت قرار داد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اذعان کرد: در سیل زهکلوت سپاه ثارالله توانست در مدت زمان کوتاهی هزار و ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی با هزینه سپاه برای سیل زدگان بسازد.

,

ساخت ۳ هزار چشمه سرویس بهداشتی در دستور کار سپاه ثارالله

, ساخت ۳ هزار چشمه سرویس بهداشتی در دستور کار سپاه ثارالله , ساخت ۳ هزار چشمه سرویس بهداشتی در دستور کار سپاه ثارالله,

سردار معروفی گفت: در حال حاضر سپاه ثارالله ساخت ۳ هزار چشمه سرویس بهداشتی در شرق و جنوب استان را در دستور کار قرار داده است.

,

وی افزود: در شرایط کنونی بسیاری از روستاهای ما با مشکل تامین آب شرب مواجه هستند از این رو در هفته آینده اقدامات سپاه ثارالله برای تامین آب شرب این مناطق اطلاع رسانی می شود.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: کمبود مدرسه یکی دیگر از مشکلاتی است که جامعه عشایری با آن درگیر است، از این رو لازم است سازمان نوسازی مدارس آموزش و پرورش با همکاری بسیج سازندگی، حمایت خیرین و مردم برای حل این مشکل کمک کنند.

,

سردار معروفی ابراز کرد: در ساخت و ساز مدارس و سرویس های بهداشتی مشارکت فیزیکی جامعه عشایری لازم است چرا که این مشارکت می تواند سبب کاهش یک سوم از هزینه ها شود.

,

مراقبت از نظام تربیتی عشایر رویکرد مهم مسئولان در حوزه فرهنگی باشد

, مراقبت از نظام تربیتی عشایر رویکرد مهم مسئولان در حوزه فرهنگی باشد, مراقبت از نظام تربیتی عشایر رویکرد مهم مسئولان در حوزه فرهنگی باشد,

وی یادآور شد: مسئولان توجه داشته باشند یکی از مهم ترین رویکردها، مراقبت از نظام تربیتی عشایر است، نباید این قشر از جامعه کنونی ما فاصله بگیرند از این رو باید عشایر به روز باشند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان توضیح داد: بازاریابی بزرگ ترین مشکل اقتصاد عشایری است، بازار مناسبی برای فروش محصولات آن ها وجود ندارد.

,

سردار معروفی بیان کرد: ما می توانیم این بازار را برای آن ها فراهم کرده و با استفاده از نهادهای مختلف در سطح جامعه توزیع شود، به عنوان مثال بخشی از گوشتی را که در رزمایش کمک مومنانه تامین می شود، می توان از قشر عشایر خریداری کرد.

,

ده رضا محروم ترین منطقه کشور در عمق کویر

, ده رضا محروم ترین منطقه کشور در عمق کویر , ده رضا محروم ترین منطقه کشور در عمق کویر,

وی ادامه داد: کوچ مکانیزه عشایر که در دوران اوج گیری شیوع ویروس کرونا انجام شد، اقدام خوبی است و از ارتش و نیروی انتظامی هم می خواهیم در این راستا کمک کنند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: همه فشار کاری بر دوش سپاه نباشد، ما  با افتخار به عشایر کمک می کنیم اما متولی این امر نیستیم.

,

سردار معروفی اظهار کرد: متاسفانه توجه ما به شرق استان کمتر از جنوب است در حالیکه ده رضا بدترین وضعیت در همه زمینه ها را در کل کشور دارا است.

,

وی افزود: نگاه مکتب حاج قاسم به مردم، نماد خدمت رسانی است و رشادت های این مردم را در دوران مختلف انقلاب فراموش نمی کنیم.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: نامه نگاری های با فرمانده کل سپاه پاسداران انجام شده و در نظر داریم سازمان بسیج عشایری استان را به ناحیه عشایری تبدیل کنیم، در این صورت امکانات و بودجه افزایش می یابد و می توانیم خدمت بیشتری ارائه دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه