اخبار داغ

گزارش مردمی؛

مشکل چندساله قطعی و کمبود آب در یکی از خیابان های یاسوج+تصاویر و فیلم

مشکل چندساله قطعی و کمبود آب در یکی از خیابان های یاسوج+تصاویر و فیلم
یکی از ساکنان خیابان معلم یاسوج با اشاره به مشکلات چندین ساله قطعی و کمبود آب در این خیابان گفت: یکی از مدیران پیشین آبفای شهری گفته بود اگر مسئولی برای مشکلات آب این خیابان اقدام کند، آن فرد اخراج می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس  گزارش مردمی صبح زاگرس به مشکلات  مردمی در نقاط مختلف استان می پردازد که در این بخش به  مشکلات چندین ساله   آب ساکنان خیابان معلم 3 شهر یاسوج پرداخته است که مشروح آن در زیر آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

یکی از ساکنان خیابان معلم 3 با اشاره به قطعی مکرر آب در این خیابان، گفت: در طول سال آب مورد نیاز ساکنان تامین نمی شود به گونه ای که حتی در زمستان ها این معضل ادامه داشته است.

,

, ,

وی بیان کرد: بازرسان آبفا مشکل آب این منطقه را بررسی کردند، اما همچنان ساکنان با مشکل کمبود آب مواجه هستند و با اینکه سال پربارشی داشتیم اما تلاشی از سوی مسوولان برای حل مشکل صورت نمی گیرد.

شهروند دیگری گفت: بنده نزدیک 15 سال است در این خیابان زندگی می کنم، و از آن زمان تا امروز مشکلات آب در این خیابان را مشاهده کردم، در زمان مدیر پیشین آبفای شهرستان بویراحمد، لوله های آب این خیابان مورد بررسی و برش قرار گرفت اما مشکلات حل نشد.

,
,
,

, ,

این شهروند افزود: به نظر می رسد یکی از علل مشکلات آب در این خیابان فرسودگی یا قدیمی بودن لوله ها باشد، که سبب انتقال آب مورد نیاز ساکنان  این منطقه به سایر نقاط همجوار می شود.

وی در ادامه عنوان کرد: تانکر های ذخیره آب جوابگوی نیازهای آبی نیست و در مدت کوتاهی به اتمام می رسد.

مشکلات ساکنان این نقطه از شهر یاسوج در همین اندازه خلاصه نشد، زیرا یکی دیگر از ساکنان این خیابان با اشاره به 9 سال اجاره نشینی خود گفت: در این سال ها به دلیل  کار و فعالیت خود مشکلات فراوانی در حوزه آب داشتم، هر چند توسط مسوولان آب بازدیدی صورت گرفت اما مشکل حل نشد، در همین خصوص از ساعت 11 ظهر امروز آب قطع و تا اکنون که ساعت 19 عصر بوده،  مشکل قطعی آب ادامه داشته است.

,
,
,
,
,

, ,

از دیگر ساکنان معلم 3 یاسوج، بیان کرد: در شرایط بیماری کرونا قرار داریم و آب به صورت مکرر دچار قطعی می شود، آیا قطعی مکرر آب در این شرایط برای ساکنان که نیازمند نظافت و پاکیزگی هستند خطر محسوب نمی شود؟

,

, ,

شهروند دیگری در این نقطه از شهر یاسوج  مطالب تامل برانگیزی را بیان کرد؛ وی با اشاره به تهدید یکی از مدیران پیشین آبفای شهری گفت: بیش از 20 سال در معلم 3 ساکن هستم از راه های مختلف پیگیری مشکلات آب بودیم اما این معضل توسط مسئولان ذی ربط حل نشد، در همین رابطه یکی از مدیران سابق آبفای شهری بیان کرد اگر مسوولی برای مشکلات آب این خیابان اقدامی کند، آن فرد اخراج می شود.

وی اظهار کرد: بعد از تهدید این مدیر سابق آبفای شهری، ساکنان خیابان پیگیری های خود را ادامه دادند، که نهایتا همان مسئول دستور مجددی برای حل مشکل آب را داد  که تا حدودی مشکل حل شد اما بعد از 48 ساعت  قصه پر غصه ادامه دار مشکل آب در معلم 3 تا امروز ادامه پیدا کرده است.

,
,
,

گفتنی است این رسانه آمادگی شنیدن پاسخ این مدیر را دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه