اخبار داغ

فرمانده سپاه شهداء:

دوران دفاع مقدس برای جوانان بازتعریف شود/ امنیت ملی؛ خط قرمز نیروهای مسلح

دوران دفاع مقدس برای جوانان بازتعریف شود/ امنیت ملی؛ خط قرمز نیروهای مسلح
سردار شهسواری، با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی به پایان نرسیده، گفت: این دوران باید به عنوان نماد عزت و شرف مردم ایران اسلامی برای جوانان بازشناسایی و بازتعریف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سردار حبیب شهسواری صبح امروز در جمع مدیران و کارکنان بسیجی ادارات ارومیه، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس به عنوان اوج قله انقلاب اسلامی است که تمام عزت و شرف و حیثیت و تمام نقاط مثبت به عنوان ستاره‌های فروزان انقلاب اسلامی در این دوران تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: دورانی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان گنج بی پایان شناخته می‌شود، باید از سوی مسئولان و مردم به نیکی شناخته شده و در راستای تعمیق و اعتلای مبانی آن تلاش شود.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در ادامه با بیان اینکه نقش کلیدی استان باید در دوران دفاع مقدس و نیز دوران حاضر شناسایی شود، عنوان کرد: باید به شاخصه‌های دفاع مقدس دقت شود و در استان ما که دارای ۴۱ سال سابقه دفاع از کیان اسلامی را دارد بازنگری و بازتعریف شود.

,

وی، همچنین ابراز داشت: در تمام ادوار انقلاب اسلامی شاهد سلحشوری مردم این استان بوده ایم که در برابر ضدانقلاب و دشمنان ایستاده‌اند و دفاع می‌کنند.

,

سردار شهسواری، ادامه داد: تدین و دین داری مردم باعث پیروزی و ماندگاری خاطرات دفاع مقدس در اذهان عمومی بوده، بر همین اساس باید تمام مبانی دینی و اعتقادی مردم در آن دوران برای جوانان توضیح و تعریف شود.

,

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، در مورد امنیت پایدار موجود در مرزهای آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: نیروهای مسلح اجازه هیچ‌گونه ناامنی در منطقه را نمی‌دهند و برای جان‌فشانی در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، بیان داشت: حتی اگر معاندان نظام اسلامی در خیالشان به دنبال ایجاد ناامنی باشند، محکم‌ترین سیلی را به آن‌ها می‌زنیم تا در این زمینه از تفکرات خود نیز پشیمان شوند.

,

وی، در پایان ضمن اشاره به وظیفه مدیران در دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف، گفت: ایجاد شور خدمت در کارمندان و نیز تقویت روحیه معنوی در میان کارکنان و ارباب رجوع جزو وظایف اصلی مدیران است که باید در راستای تقویت این موارد تلاش شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه