اخبار داغ

بر خلاف انتظار

فرماندار سابق گچساران وارد کارزار انتخابات میاندوره ای شد

فرماندار سابق گچساران وارد کارزار انتخابات میاندوره ای شد
کاندیداتوری رحیمی در حالی اعلام شده است که لیدرها و رسانه های تاجگردون خبر از بازگشت نماینده سابق گچساران و باشت می دادند اما اکنون با ورود رحیمی به عرصه انتخابات به نظر می رسد اصلاح طلبان راه خود را از تاجگردون جدا کرده اند همان گونه که پیش از این نیز اختلافاتی با یکدیگر داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس مجلس یازدهم برای حوزه انتخابیه گچساران و باشت به کلافی سردرگم تبدیل شده است و مردم این دو شهرستان باید یک سال دیگر را منتظر بمانند تا بتوانند نماینده ای در مجلس داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پس از رای عدم اعتماد نمایندگان به اعتبار نامه غلامرضا تاجگردون، سرنوشت تعیین نماینده در این حوزه به انتخابات سال ۱۴۰۰ موکول شد؛ جایی که از چهره های زیادی برای حضور در انتخابات نام برده می شود.

,

یکی از افرادی که از وی به عنوان گزینه احتمالی اصلاح طلبان گچساران نام برده می شد عبدالرحیم رحیمی فرماندار سابق شهرستان گچساران بود.

,


رحیمی در مراسم تودیع خود از فرمانداری بروجرد رسما حضور خود در انتخابات میاندوره ای مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت را اعلام کرد.

,
,

گفتنی است وی پیش از این یک بار سابقه کاندیداتوری در انتخابات را داشت اما رقابت را به جعفری واگذار کرده بود.

,

کاندیداتوی رحیمی در حالی اعلام شده است که لیدرها و رسانه های تاجگردون خبر از بازگشت نماینده سابق گچساران و باشت می دادند اما  اکنون با ورود رحیمی به عرصه انتخابات به نظر می رسد اصلاح طلبان راه خود را از تاجگردون جدا کرده اند همان گونه که پیش از این نیز اختلافاتی با یکدیگر داشتند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه