اخبار داغ

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

شیوع کرونا در لرستان ۳۰ درصد کاهش یافت

شیوع کرونا در لرستان ۳۰ درصد کاهش یافت
فرهادی، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: شیوع کرونا در لرستان شیب نزولی پیدا کرده اما استان همچنان در وضعیت هشدار قرار دارد و رعایت نکات بهداشتی الزامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرهادی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: با اعمال محدودیت ها، رعایت پروتکل های بهداشتی، تلاش کادر درمان و همچنین همکاری مردم در راستای استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات سبب شده تا شیوع کرونا در استان روند نزولی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در حال حاضر شیوع کرونا در استان حدود ۳۰ درصد کاهش یافته و علاوه بر این نیز میزان مرگ و میر ناشی از کرونا هم کمتر شده اما همچنان در وضعیت هشدار قرار داریم و باید رعایت نکات بهداشتی مد نظر باشد.

,

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به افزایش تخت های بیمارستانی برای بیماران کرونایی  تصریح کرد: در راستای افزایش تخت بیمارستانی تاکنون اقداماتی صورت گرفته اما در برنامه، افزایش تخت ها را در نظر داریم تا در صورت نیاز و شیوع کرونا در فصول پاییز و زمستان، مشکل کمبودی برای تخت در بیمارستانها وجود نداشته باشد. تلاش می شود تا ۱۲۰ تخت دیگر در این راستا اضافه شود تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

,

وی با اشاره به مراسم محرم و رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: برگزاری این مراسم در فضای باز و با فاصله دو متری از همدیگر برگزار می شود که جابه جایی هیات ها و پذیرایی با چای و نوشیندنی و سایر مواد غذایی ممنوع بوده و تنها می توانند از بسته های خشک برای پذیرایی استفاده کنند.

,

 فرهادی تصریح کرد: استفاده از ماسک به صورت مستمر الزامی بوده، برپایی هر نوع ایستگاه صلواتی و پذیرایی با چای و نذورات ممنوع است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه