اخبار داغ

هیات لرستان به من سالن داد

الهام حسینی: موزائیک خانه مان از تمرین وزنه برداری شکست !/ صبح در خانه و بعدازظهر در سالن تمرین می کنم

الهام حسینی: موزائیک خانه مان از تمرین وزنه برداری شکست !/ صبح در خانه و بعدازظهر در سالن تمرین می کنم
وزنه‌بردار تیم ملی بانوان ایران گفت: چون سطح حیاط‌ منزل بتن‌ریزی مناسب نداشت و برای کار وزنه‌برداری طراحی نشده بود، موزائیک‌های خانه شکست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهام حسینی در خصوص پیگیری تمریناتش در شرایط شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: من در این روزها در حیاط خانه‌مان تمرین می‌کنم و چون سطح حیاط‌ منزل بتن‌ریزی مناسب نداشت و برای کار وزنه‌برداری طراحی نشده بود، موزائیک‌های خانه شکست و نشست 10 سانتی کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در رابطه با اختصاص امکانات از سوی فدراسیون به ورزشکاران عنوان کرد: در استان من، (لرستان) هیأت وزنه‌برداری همکاری ‌های لازم را با من داشته و مسؤول سالن در را برای من باز می‌کردند تا تمرین کنم. ما دو وعده تمرین می‌کنیم به خاطر مسافت سالن تمرینات صبح‌ام را در خانه انجام می‌دهم و بعدازظهر را در سالن. کمبود تجهیزات داریم ولی تا آنجایی که در توانشان بود با من همکاری کردند.

,

وزنه‌بردار تیم ملی بانوان ایران در خصوص پیگیری‌های خورشیدی مشاور تیم ملی بانوان خاطرنشان کرد: ایشان با من در ارتباط هستند و تمریناتم را پیگیری می‌کنند. الان به صورت حضوری نمی‌شود تمرین کرد اما نکات را به من گوشزد کردند.

,

حسینی در رابطه با عضویت در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی وزنه‌برداری گفت: یک کمیسیون برای ورزشکاران در فدراسیون جهانی توسط دبیر فدراسیون ایران آقای بیرانوند پیشنهاد داده شد و مورد موافقت مسؤولین قرار گرفت. در این کمیسیون هر کشور دو نماینده از بانوان و آقایان معرفی می‌کنند و باید فرد معرفی شده سابقه دوپینگ، حضور در مسابقات بین‌المللی و تسلط به زبان انگلیسی داشته باشد و من این شرایط را داشتم و به این کمیته معرفی شدم. قرار است انتخاباتی صورت گیرد و 5 نفر از آقایان و خانم‌ها برای این کمیسیون انتخاب شوند.

,

انتهای پیام

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه