اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد عنوان کرد

تعطیلی اصناف میبد به دلیل وضعیت قرمز کرونا

تعطیلی اصناف میبد به دلیل وضعیت قرمز کرونا
موسوی گفت: با توجه به وضعیت قرمز میبد، از روز شنبه به مدت سه روز به استثناء اصناف تامین کننده مایحتاج ضروری مردم، سایر اصناف و کسبه این شهرستان تعطیل خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد با اعلام این خبر افزود: با توجه به محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا و شرایط موجود شهرستان، فعالیت اصناف غیر ضرور از روز شنبه ۲۵ مردادماه تا روز سه شنبه ۲۸ مردادماه به مدت ۳ روز تعطیل و در صورت ضرورت تمدید خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , یزدرسا؛,  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد با اعلام این خبر افزود: با توجه به محدودیت های اعلام شده از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا و شرایط موجود شهرستان، فعالیت اصناف غیر ضرور از روز شنبه ۲۵ مردادماه تا روز سه شنبه ۲۸ مردادماه به مدت ۳ روز تعطیل و در صورت ضرورت تمدید خواهد شد.,
سیدبهروز موسوی تصریح کرد: فروشگاه های زنجیره ای، نانوایی ها، سوپر مارکتها، میوه فروشی ها، سبزی فروشی ها، قصابی ها، مرغ و ماهی فروشی ها، لبنیاتی ها، بیرون بر رستوران ها، فست فودها و طباخی ها، لوازم یدکی ها، تعمیرات( لوازم خانگی، اتومبیل، موبایل و...) به عنوان گروه شغلی یک مجاز به فعالیت می باشند.
,
 
,
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میبد تاکید کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در تجمعات مهمترین راهکار قطع انتقال زنجیره ویروس کرونا می باشد.
,
 
,
این مسئول اظهار داشت: با توجه به دستورات ستاد استانی و تاکید دادستان محترم، در صورت هر گونه تخلف و تخطی از مصوبات استانی و شهرستانی مقابله با کرونا، واحد صنفی متخلف پلمپ و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.
,
 
,
موسوی رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری و الزامات سلامت محیط کسب و کار را لازمه فعالیت مشاغل مجاز عنوان کرد و افزود: در بازرسی های پیش رو، موارد فوق بررسی و در صورت تخلف واحد متخلف پلمپ خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه