اخبار داغ

ترکیب بازنده بدون «پایتخت»/ نگاهی به ترکیب احتمالی سریال‌های نوروزی صدا و سیما برای عید ۱۴۰۰

ترکیب بازنده بدون «پایتخت»/ نگاهی به ترکیب احتمالی سریال‌های نوروزی صدا و سیما برای عید ۱۴۰۰
مرجان فاطمی در هفت صبح نوشت : گمانه‌زنی‌ها درباره سریال‌های نوروز ۱۴۰۰ از همین حالا شروع شده.درست است که هنوز زمان زیادی تا نوروز باقی مانده اما متاسفانه در حال حاضر خبری از تولید «پایتخت7» برای نوروز 1400 نیست. هنوز تکلیف تولید ادامه‌ی «پایتخت6» مشخص نشده چه برسد به اینکه عوامل برای ساخت فصل هفتم تصمیم‌گیری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی مسعودی با سابقه‌ی غیردرخشانش در زمینه ساخت سریال کمدی، قصد دارد سریال نوروزی «نوروز رنگی» را هم بسازد. تا الان شهرام قائدی، جواد خواجوی و محمد اسلامی برای این سریال قرارداد بسته‌اند. علاوه بر تجربه ناخوشایند کارگردان در ساخت آثار کمدی، تا اینجای کار حتی به موفقیت بازیگران در بالا بردن جذابیت سریال هم نمی‌توانیم خوش‌بین باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علیرضا نجف‌زاده، نوروز 1398 سریالی به نام «زوج یا فرد» را روانه آنتن کرد؛ یک کمدی متوسط با سوژه‌ای تکراری که در اکثر نظرسنجی‌های سریال‌های نوروز 98، بعد از «نون.خ» و «برسر دوراهی» قرار گرفت و سوم شد. حالا این کارگردان هم هم قصد دارد به‌زودی مجموعه‌ی «ویلا» را برای نوروز 1400 کلید بزند.

,

در صورتی که سامان پروژه‌ی «زیرخاکی2» را کلید بزند و تا نوروز آماده پخش کند، می‌توانیم امیدوار باشیم که تلویزیون یک گزینه‌ی قابل قبول خواهد داشت. وضعیت سریال «نون.خ» هم اصلا مشخص نیست. شقایق دهقان، بازیگر این سریال، چند روز پیش در برنامه‌ی «عید همدلی» گفت فعلا هیچ خبری از تولید این سریال نیست. طبیعتا اگر سعید آقاخانی پروژه را به جریان بیندازد می‌توانیم به موفقیت آن در نوروز 1400 امیدوار باشیم.

,

سریال «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد هم چند روزی است کلید خورده. هنوز صحبتی از اینکه آیا «باخانمان» می‌تواند گزینه پخش در نوروز 1400 باشد یا خیر نشده اما به نظر می‌رسد در صورتی که سایر سریال‌ها آثار قابل قبولی از آب درنیایند، شبکه سه آن را در جدول پخش نوروز قرار دهد. نیک‌نژاد بعد از موفقیت دو فصل «دردسرهای عظیم»، یکبار فرصت ساخت سریال نوروزی برایش مهیا شد. سریال «قرعه»، اثر ضعیفی از آب درآمد و سریال دیگر این کارگردان با نام «پنچری» هم اثر موفقی نبود. از این رو نمی‌توانیم امیدوار باشیم اینبار هم با اثر درجه یکی از این کارگردان روبه‌رو شویم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه