اخبار داغ

در یاسوج چه خبر است

استقبال از مرگ با بازگشایی " پیست کرونا " در پارک ساحلی شهر یاسوج+تصاویر و فیلم

استقبال از مرگ با بازگشایی " پیست کرونا " در پارک ساحلی شهر یاسوج+تصاویر و فیلم
نام پیست اسکیت پارک ساحلی یاسوج را می توان پیست کرونا نامید، چرا که هیچ یک از دستوراالعمل های بهداشتی در این مکان رعایت نمی شود و می تواند یک زنگ خطر برای خانواده ها و کودکان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، با توجه به شیوع گسترده کرونا در کشور و در استان، یکی از موضوعاتی که مورد توجه مسئولان است رعایت موراد بهداشتی در سطح شهر و در بخش های مختلف از جمله ادارات، اصناف، باشگاه ها، کافی شاپ ها و کافه ها است،در چند ماه اخیر نیز مشاهده کردیم که عدم رعایت این موارد باعث پلمپ شدن آن صنف و یا تذکر به دستگاه اجرایی مورد نظر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

هیچ صنف و اداره ای حق ارائه خدمات به افراد بدون ماسک را ندارند، این موضوع نشان می دهد که رعایت دستوالعمل های بهداشتی مورد توجه جدی مسئولان و مردم قرار گرفته است، اما گاهی در این میان در کنار عدم توجه برخی مسئولان مواردی مشاهده می شود که قابل تامل است.

,

 

,

شهرداری یاسوج اسکان مسافران و مردم را در پارک ها ممنوع کرد، به گونه ای وقتی شب هنگام به پارک های سطح شهر مراجعه کنیم می بینیم که در تاریکی مطلق هستند و هیچ روشنایی و ارائه خدماتی وجود ندارد که همه این ها در راستای سلامت مردم است.

,

, ,

 خیلی از وسایل شهربازی هایی که در پارک های سطح شهر یاسوج فعالیت داشتند از زمان شیوع کرونا غیر فعال شدند و مدت ها است از آن ها استفاده نمی شود چرا که ممکن  بود جان افراد مختلف به خصوص کودکان به خطر بیفتد.

,

 

,

 در پارک ساحلی شهر یاسوج مکانی مخصوص اسکیت وجود دارد که مدت ها بود هیچ فعالیتی نداشت اما چند روزی است که فعالیت خود را آغاز کرده است که البته در نوع خود قابل تامل است.

,

 

,

 در حقیقت اسم این پیست اسکیت را می توان پیست کرونا نامید، چرا که هیچ یک از دستوراالعمل های بهداشتی در این مکان رعایت نمی شود و می تواند یک زنگ خطر برای خانواده ها و جوانان باشد.

,

, ,

 نکته جالب اینجاست که حتی خود مربی اسکیت از زدن ماسک خودداری کرده است و همچون روزهای بدون کرونا در حال آموزش دادن و فعالیت است.

,

 

,

 این پیست اسکیت می تواند یک پیست کرونا باشد اگر مسئولان نظارتی هر چه سریع تر به این موضع رسیدگی نکنند.

,

 

,

تصاویر را در زیر مشاهده می کنید.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه