اخبار داغ

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

تکمیل مدارک متقاضیان وام ودیعه مسکن ادامه دارد

تکمیل مدارک متقاضیان وام ودیعه مسکن ادامه دارد
سعید شاهین‌فر ،معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در حال حاضر سامانه ارائه تسهیلات وام مسکن برای تکمیل مدارک متقاضیان باز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به استان‌ها از سوی تهران دسترسی داده نشده است و در این زمینه به صورت متمرکز عمل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی یکی از شرایط مهم دریافت تسهیلات ودیعه مسکن را قرمز نبودن فرم "جیم" متقاضی عنوان کرد و گفت: اما دریافت این تسهیلات فرم "جیم" را قرمز نمی‌کند.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: فرصت برای تکمیل مدارک برای متقاضیانی که کد ملی خود را از طریق سامانه ارسال کرده‌اند، ادامه دارد، افزود: از یک میلیون و 800 هزار متقاضی حدود 250 هزار نفر تکمیل مدارک کرده و 50 هزار نفر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
,
 
,
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیان داشت: پس از تکمیل مدارک از سوی متقاضیان بررسی‌های لازم بر اساس داده‌ها انجام و نتایج بررسی از طریق پیامک ارسال می‌شود تا متقاضی با ورود به سامانه بانک عامل خود را انتخاب کند.
,
 
,
شاهین‌فر با بیان اینکه افتتاح حساب در بانک انتخابی از سوی متقاضی به صورت متمرکز انجام می‌شود، ادامه داد: ضمانت ساده‌ای از جمله سهام عدالت و شرایط اعلام شده از سوی بانک در نظر گرفته شده است.
,
 
,
وی یادآور شد: اطلاع رسانی تسهیلات ودیعه مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی به صورت متمرکز انجام می‌شود و ضروری است متقاضیان به این اطلاعیه‌ها توجه کنند.//ن
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه