اخبار داغ

استاندار یزد:

به دنبال ایجاد زنجیره کامل صنعت فولاد در بافق هستیم

به دنبال ایجاد زنجیره کامل صنعت فولاد در بافق هستیم
طالبی استاندار یزد در نشست بررسی مسائل طرح گندله‌سازی سه چاهون بافق، عنوان کرد: به دنبال ایجاد زنجیره کامل صنعت فولاد در بافق هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدعلی طالبی، استاندار یزد در جریان سفر خود به شهرستان بافق، از طرح گندله‌سازی سه چاهون این شهرستان بازدید و در جلسه‌ای که به‌منظور بررسی مسائل این پروژه برگزار شد، حضور یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی در این نشست بابیان اینکه پروژه گندله سه چاهون بافق بزرگترین پروژه اقتصادی استان در دولت تدبیر و امید است، افزود: این پروژه موردتوجه جدی رئیس‌جمهور و حمایت کامل استان است.

,

استاندار یزد بابیان اینکه نگاه و رویکرد استان ایجاد زنجیره کامل صنعت فولاد در بافق است، خاطرنشان کرد: بافق، قطب و مادر صنعت آهن در کشور بوده و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

,

طالبی افزود: این پروژه می‌تواند تأثیر اقتصادی قابل‌توجهی بر بافق و استان داشته باشد و حداکثر مساعدت برای اتمام آن صورت خواهد گرفت.

,

وی در پایان بابیان اینکه پیگیر حل مسائل این پروژه هستیم، افزود: راه‌اندازی این پروژه می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی بر توسعه بافق داشته باشد و نقش پیشرانی برای توسعه این شهرستان ایفا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه