اخبار داغ

نماینده مردم تبریز مطرح کرد؛

از طرح گشایش بی‌خبریم!/ تجربه تلخ بنزین نباید تکرار شود

از طرح گشایش بی‌خبریم!/ تجربه تلخ بنزین نباید تکرار شود
بیگی گفت: طرح گشایش اقتصادی رئیس جمهور، موضوعی مبهم است که هیچ کدام از جزئیات آن به اطلاع نمایندگان نرسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم در گفت‌وگو با آناج با واکنش به وعده گشایش اقتصادی دولت که از هفته پیش مطرح شد، اظهار داشت: این طرح که در خبرگزاری ها و از زبان رئیس جمهور مطرح شده است، طرحی گنگ و مبهم است که حتی به مجلس شورای اسلامی هم ارسال نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,  ,

وی افزود: چنین طرح هایی قبل از اعلام باید با کار کرشناسی در داخل دولت و سپس در مجلس به اطلاع نمایندگان برسد اما متاسفانه دولت طرحی خام و بدون هیچ مبنایی را اطلاع رسانی میکند و پس از آن شاهدیم که کل بازار و اقتصاد کشور تحت تاثیر قرار گرفته و دچار سردرگمی و آشفتگی میشود.

,

بیگی با بیان اینکه دولت در ساده ترین موضوعات دچار بی برنامه‌گی محض قرار دارد، ابراز داشت: نمونه بی تدبیری و بی برنامه گی دولت در برگزاری کنکور سراسر مشخص شد. در عرض چند ساعت برگزاری کنکور به چالشی اساسی در کشور تبدیل شد و آخر سر هم این موضوع با آن شرایط به اطلاع مردم رسید.

,

نماینده مردم تبریز در پاسخ به این سوال که واکنش نمایندگان به طرح اقتصادی دولت در صورت تصویب در جلسه سران قوا چیست تصریح کرد: ما معتقدیم که نهادهای اساسی کشور نباید از بین برود. مجلس در راس امور است و ما در ماجرای بنزین دیدیم که تصمیم سران قوا چه ضربه‌ای را به کشور وارد کرد. حتی مشخص نشد که مسئولیت آن اتفاقات با چه کسی بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه