اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار:

کمک 180 میلیون ریالی خیرین سلامت در رشتخوار

کمک 180 میلیون ریالی خیرین سلامت در رشتخوار
اشترایه گفت: خیرین سلامت شهرستان رشتخوار بیش از 180 میلیون ریال به حوزه سلامت رشتخوار به منظور راه اندازی مرکز خدمات جامع سلامت محمدآباد آستانه و مرکز رزقری کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد اشترایه مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ گفت: خیرین سلامت شهرستان رشتخوار مبلغ ۱۸۱ میلیون ریال به حوزه سلامت شهرستان به‌منظور راه‌اندازی مرکز خدمات جامع سلامت محمدآباد آستانه و مرکز رزقری کمک کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,


وی با اشاره به اینکه در حوزه سلامت نیازمند توجه خیرین الخصوص در جهت مقابله با بیماری منحوس کرونا هستیم، گفت: کمک خیرین در مرحله اول مقابله با بیماری کرونا با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان کمک شایانی به ما کرد، در ادامه نیز نیازمند توجه و کمک خیرین عزیز در این حوزه و شرایط حساس هستیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رشتخوار با تأکید بر اینکه خیرین عزیز با اهدای 2 دستگاه آبسرد کن، 2دستگاه کولرآبی، 2 دستگاه حشره‌کش، 2 تانکر آب اهدا کردند از خانواده‌های خیرین جهت انجام این اقدام خداپسندانه تقدیر کرد.

وی در ادامه همچنین از بازدید از کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان به همراه مسئولان از ادارات و واحدهای صنفی در جهت تذکرات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کووید-۱۹خبر داد و افزود: در همین راستا در جهت اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی از واحد نمونه صنفی فعال در جهت مقابله با بیماری کووید۱۹ در رشتخوار تقدیر شد.


شایان‌ذکر است شهرستان رشتخوار در مرحله اول غربالگری بیماری کوید 19 در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقام نخست استان در این حوزه  را کسب کرد

انتهای پیام/

,
, .,
,
,  2,  2 , .,
,
, .,
,
,
, ,
,
, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه