اخبار داغ

معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

محرومیت‌‌زدائی شعار کنگره شهدای استان زنجان است

محرومیت‌‌زدائی شعار کنگره شهدای استان زنجان است
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: محرومیت‌‌زدائی شعار کنگره شهدای استان زنجان بوده و در این زمینه فعالیت‌های مثمر ثمری انجام می‌‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شمس‌الدین موسوی امروز در گفت‌‌و‎گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: چهارمین جلسه ستاد کنگره 3535 شهید استان زنجان در محل استانداری زنجان برگزار و تدابیر لازم برای برگزاری مطلوب این کنگره اتخاذ شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی از برگزاری جلسه کمیته یادمان‌ها و فضا سازی شهری به ریاست شهردار زنحان خبرداد و گفت: در این کمیته که در همه شهرستان‌های استان برگزار شده است، برنامه‌های مطلوبی ارائه شد.
,
 
,
این مسئول با اشاره به طراحی پوستر کمیته علمی و پژوهشی توسط کارشناسان عضو این کمیته، بیان داشت: موضوعات از سوی اعضای این کمیته مشخص و برای انجام فعالیت‌های پژوهشی این پوستر به دانشگاه‌ها و مراکز علمی ارسال شده است.
,
 
,
معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: سایت کنگره زیرپورتال استانداری زنجان راه‌اندازی شده است اما برای ارائه مطلوب فعالیت‌ها، این سایت مستقل می‌‌شود.
,
 
,
موسوی با اشاره به آماده سازی ساختمان ستاد کنگره 3535 شهید استان زنجان، بیان داشت: این ساختمان در حال تجهیز برای مستقر شدن کمیته‌های کنگره است.
,
 
,
وی با بیان اینکه با تدابیر دبیرکل کنگره 3535 شهید استان زنجان هدف این کنگره تنها تولید کتاب و جمع‌آوری اسناد نیست، افزود: تلاش می‌شود در قالب برگزاری این کنگره، منویات مقام معظم رهبری و سپاه در خصوص محرومیت زدائی و خدمت به مردم بیشتر مورد توجه باشد.
,
 
,
این مسئول تهیه جهیزیه برای نوعروسان، اشتغالزایی، احداث خانه محروم را از برنامه‌های این کنگره در راستای محرومیت‌زدائی در جامعه عنوان کرد و گفت: شعار این کنگره محرومیت زدائی بوده و برای انجام همه فعالیت‌‌ها از شهدا مدد گرفته می‌شود.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه