اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد؛

تولید ۵۰ درصد نیاز لاستیک کشور در کارخانه بارز کرمان/ کمک های مومنانه واحدهای تولیدی صرف تهیه بسته های معیشتی کارگری شوند

تولید ۵۰ درصد نیاز لاستیک کشور در کارخانه بارز کرمان/ کمک های مومنانه واحدهای تولیدی صرف تهیه بسته های معیشتی کارگری شوند
سردار حسین معروفی گفت: کمک های مومنانه ای که در مجموعه صنایع لاستیک بارز کرمان و سایر واحدهای تولیدی تهیه می شود تحت عنوان بسته های معیشتی در اختیار کارگران قرار گیرد تا گوشه ای از مشکلات آن ها برطرف شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با مدیرعامل گروه صنعتی بارز اظهار کرد: شاید بتوان گفت که تنها گزارش عملکرد واحد تولیدی که امیدوارکننده بود و در جهت جهش تولید، مراقبت از تولید، کنترل آن، بهره وری مناسب و توسعه حرکت می کند، گزارش مربوط به کارخانه لاستیک بارز کرمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: این امر نشان می دهد که می شود در زمان تحریم با نگاه به درون حوزه اقتصاد را مدیریت کرد، یکی از مشکلاتی که یک سال و نیم قبل ایجاد شد و دشمن به دنبال بهره برداری از آن بود، اعتراض کامیون داران که اغلب آن ها حمل کننده لاستیک هستند، بود.

,

دشمن با هدف مشغول سازی درونی به دنبال ضربه به نظام است

, دشمن با هدف مشغول سازی درونی به دنبال ضربه به نظام است, دشمن با هدف مشغول سازی درونی به دنبال ضربه به نظام است,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: در آن اتفاق نخبگان به خیابان نیامدند بلکه رانندگان و شوفرهایی بودند که اعتصاب آن ها سبب اختلال در کشور شد، اعتراض کامیون داران سبب توقف ارسال آرد، سوخت، آهن و… می شود.

,

سردار معروفی عنوان کرد: شاید عده ای تصور کنند که این اعتراض مهم نیست اما هدف گذاری دشمن دقیق است، امروز هم هدف اصلی دشمن مشغول سازی درونی کشور است که در پس هدف براندازی و نابودی انسجام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

,

وی یادآور شد: در ۳۲ سال گذشته از رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در انقلاب اسلامی با توجه به پیچیدگی های موجود در منطقه و مشکلات، نامگذاری ۱۹ سال به حوزه اقتصاد مربوط می شود.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: دیده بان تیزبین انقلاب وقایع را رصد می کند و می داند هدف گذاری دشمن چیست اما عده ای متوجه نشده اند و با اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و تولید داخلی به گونه ای دیگر برخورد کردند و نتیجه آن معطوف شدن نگاه ها به خارج از کشور شد.

,

صداقت در کار کلید اعتماد مردم به مسئولان برای حل مشکلات

, صداقت در کار کلید اعتماد مردم به مسئولان برای حل مشکلات, صداقت در کار کلید اعتماد مردم به مسئولان برای حل مشکلات,

سردار معروفی ابراز کرد: اکنون پس از امضا تفاهم نامه میان ایران و چین، نگاه و حرکت غرب با همراهی پیاده نظام لیبرال و نئو لیبرال در داخل کشور در تقابل با این تفاهم نامه قابل مشاهده است.

,

وی ادامه داد: اینکه آمریکا اعلام می کند تمایل دارد با ایران مذاکره کند و پس از انجام مذاکره همه تحریم ها برداشته و گشایش اقتصادی ایجاد می شود و از سوی دیگر در داخل به آن ها چراغ سبز نشان می دهند، بیان این مطالب تنها به نفع آمریکا است و هیچ منفعتی برای ما به دنبال ندارد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اذعان کرد: رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خود به مناسبت عید قربان نیز با مطرح کردن بحث مذاکره با آمریکا، اعلام کردند که ما هیچ منفعت مشترکی با غرب نخواهیم داشت، می توانیم روی پای خود ایستاده و کشور را مدیریت کنیم.

,

سردار معروفی تاکید کرد: این هدف تنها به واسطه معطوف شدن نگاه ها به توانمندی های داخلی صورت می گیرد، مردم از ما حمایت می کنند مشروط بر اینکه صداقت در کار را ببینند.

,

تولید ۵۰ درصد نیاز لاستیک کشور در کارخانه بارز کرمان

, تولید ۵۰ درصد نیاز لاستیک کشور در کارخانه بارز کرمان, تولید ۵۰ درصد نیاز لاستیک کشور در کارخانه بارز کرمان,

وی افزود: در بحث تولید برای تامین مواد اولیه مشکلاتی وجود دارد اما حرکت به جلو و تکیه بر توانمندی داخلی به جامعه امید می بخشد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: کارگران گردانندگان چرخ اقتصاد هستند و متاسفانه به چشم نمی آید، همه ما نیازمند به صنعت و زحمت کارگران هستیم.

,

سردار معروفی گفت: کارخانه لاستیک بارز کرمان یکی از واحدهای تولید موفق منطقه است و در حال حاضر ۵۰ درصد لاستیک منطقه را ما تامین می کنیم.

,

وی یادآور شد: کارگری که ماهی ۲ میلیون درآمد دارد، با همه تنگ دستی و نیازمندی یک روز از حقوق خود را به نیازمندان اهدا می کند، مسئولان باید این کارگران را الگوی خود قرار داده و دزدان بیت المال با مشاهده این اقدامات باید بمیرند.

,

کمک های مومنانه واحدهای تولیدی صرف تهیه بسته های معیشتی کارگری شوند

, کمک های مومنانه واحدهای تولیدی صرف تهیه بسته های معیشتی کارگری شوند, کمک های مومنانه واحدهای تولیدی صرف تهیه بسته های معیشتی کارگری شوند,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: دید ما به کارگران دید گماشته نیست بلکه دید عزت و بزرگی است، امام خمینی (ره) در واکنش به شعار «ما همه سرباز توایم» فرمودند نه شما سرباز من هستید و نه من سرباز شما، همه ما سرباز خدا هستیم و کار باید برای خدا باشد.

,

سردار معروفی ابراز کرد: حاج قاسم با قطعه قطعه شدن در راه عزت جهان اسلام سرباز بودن واقعی را به همگان نشان داد.

,

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قله مکتب حاج قاسم در کرمان قرار دارد و از دیار کرمان این مکتب باید جاری شود، برای ماندگاری این مکتب مجوز رسمی راهیان نور شهید سلیمانی صادر شده است و بلافاصله پس از پایان کرونا پذیرش زائر صورت می گیرد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: کمک های مومنانه ای که در مجموعه صنایع لاستیک بارز کرمان و سایر واحدهای تولیدی تهیه می شود تحت عنوان بسته های معیشتی در اختیار کارگران قرار گیرد تا گوشه ای از مشکلات آن ها برطرف شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه