اخبار داغ

مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه انصار الحسین (ع):

پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان همدان برای اهدای خون اعلام آمادگی کردند

پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان همدان برای اهدای خون اعلام آمادگی کردند
محمدرضا عزتی با بیان اینکه پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برای اهدا خون اعلام آمادگی کردند، گفت: با هماهنگی بهیاری سپاه، ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه این امر در پایگاه انتقال خون مرکز استان و شهرستان های همدان انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضاعزتی، مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به نذر و اهدا خون بسیجیان و رزمندگان اظهار کرد: با توجه به نیاز مبرم کشور به خون، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت برای اهدا خون اعلام آمادگی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان؛,

وی افزود: با هماهنگی بهیاری سپاه، اهدای خون در پایگاه انتقال خون  در مرکز استان و شهرستان های همدان ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه انجام می شود.

,

مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه اولویت بسیج پیشکسوتان قبل از اهدای خون رعایت پروتکل های بهداشتی است، عنوان کرد: برای جلوگیری از شیوع کرونا پذیرش در نوبت صبح و بعد از ظهر و در هر نوبت با ۱۵ نفر انجام می شود.

,

عزتی بیان کرد: بسته های بهداشتی حاوی ماسک، اسپری ضد عفونی و  دستکش یکبار مصرف تدارک دیده شده که به اهدا کنندگان داده می شود.

,

وی با بیان اینکه رزمایش اهدا خون با عنوان رزمایش سردار حاج حسین همدانی برگزار می شود، گفت: برنامه باحضور سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) و جمعی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه