اخبار داغ

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان لرستان:

هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال‌زایی در مناطق محروم لرستان پرداخت شد

هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال‌زایی در مناطق محروم لرستان پرداخت شد
نظریان، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان لرستان گفت: هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی با مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال در مناطق محروم لرستان پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوراله نظریان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران که تمامی تسهیلاتش قرض الحسنه بوده، الگوی مناسبی برای ترویج بانکداری اسلامی است که در آن هم تطابق بیشتر و دقیق‌تری با عقود اسلامی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در شرایطی که تورم مسئله دیرپای اقتصاد ایران است، ضرورت گسترش قرض‌الحسنه و تسهیلات خردی که در این چارچوب پرداخت می‌شود، از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با توجه به ماهیت قرض‌الحسنه، نه سودی از طرف بانک به سپرده‌گذار داده می‌شود و نه سودی از وام‌گیرنده دریافت و تنها درصدی به‌عنوان کارمزد و برای جبران هزینه‌های بانک، از متقاضی وام گرفته می‌شود.

,

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان لرستان عنوان کرد: در سال جاری بالغ بر هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی در قالب تفاهم نامه همکاری با بنیاد برکت تحت نظارت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال به مناطق محروم استان پرداخت شده است.

,

وی بیان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای اشتغال زایی مناطق محروم با سایر سازمانها از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره) و آستان قدس نیز تفاهم نامه هایی در دست اجرا دارد که با توجه به شیوع ویروس کرونا از ابتدای سال جاری تاکنون کل تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به آحاد هم استانی ها بانک قرض الحسنه مهر ایران توانسته با پرداخت بیش از ۱۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه با مبلغ ۲٫۵ میلیارد ریال نقش موثری در تقویت بنیان اقتصادی خانواده داشته باشد.

,

نظریان با اشار به همکاری آستان قدس در راستای اشتغال زایی در استان، گفت: حدود هزار فقره پرونده تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال به افراد مناطق محروم و آسیب دیده از سیل استان پرداخت خواهد شد.

,

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب پذیری بسیاری از خانواده ها، بانک قرض الحسنه ایجاد بازار پذیرندگان کالا کارت و پرداخت این طرح به آحاد جامعه در راستای تقویت اقتصادی خانواده تسهیلات قرض الحسنه ۲، ۳ و ۴ درصد تا سقف دویست میلیون ریال و با اقساط ۶، ۹ و ۱۲ ماهه پرداخت و دریافت کنندگان تسهیلات می‌توانند، تسهیلات دریافتی را در پذیرندگان طرف قرارداد کالا کارت هزینه یا صرف خرید کالا کنند.

,

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان لرستان افزود: برای جلوگیری از تجمع غیر ضروری مردم در بانک ها، بانک قرض الحسنه مهر ایران، اولین بانک در کشور توانسته است در این بازه افتتاح حساب را به صورت الکترونیکی و آنلاین و بدون مراجعه به بانک انجام دهد.

,

وی عنوان کرد: با شروع ویروس کرونا بنا بر دستور بانک مرکزی عدم دریافت اقساط ماه های اسفند ۹۸، فروردین و اردیبهشت ۹۹ از دریافت کنندگان تسهیلات قرض الحسنه که این اقساط کسر نگردیده و به بازه پرداخت تسهیلات منتقل شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه