اخبار داغ

فرمانده انتظامی کرمانشاه مطرح کرد:

دستگیری 180 مجرم در طرح ارتقای امنیت اجتماعی 72 ساعته "ظفر 4" / دو باند جعل اسکناس متلاشی شد

دستگیری 180 مجرم در طرح ارتقای امنیت اجتماعی 72 ساعته "ظفر 4" / دو باند جعل اسکناس متلاشی شد
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 180 مجرم در طرح ارتقای امنیت اجتماعی 72 ساعته "ظفر 4" در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد, ،سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آنجا که تامین نظم، امنیت و آرامش وظیفه پلیس و مطالبه به حق مردم است پلیس از نظر وظیفه ذاتی با محور قرار دادن مکان های وقوع جرم برنامه‌ریزی‌های هدفمندی به منظور اجرا در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه یکی از این طرح‌ها طرح ظفر چهار است که در حدود ۷۲ ساعت گذشته با محوریت انتظامی کرمانشاه و مداخله همه پلیس‌های تخصصی اجرا شد، افزود: در این راستا 180 نفر از مجرمان و افرادی که مرتکب اعمال خلاف قانون شدند دستگیر و ۸۹ دستگاه خودرو و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت نیز که در اختیار مجرمان قرار داشت، توقیف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,

, ,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری 150 معتاد متجاهر در سطح شهر کرمانشاه و تحویل آنها به مراکز بازپروری خبر داد و گفت: 16مکان توزیع مواد مخدر با دستور مراجع قضایی پلمپ و ۴۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

,

کشف 185 فقره سرقت در کرمانشاه

, کشف 185 فقره سرقت در کرمانشاه,

این مقام انتظامی عنوان کرد: 185 فقره سرقت کشف شد که از جمله آن سرقت ۱۴ دستگاه انواع خودرو، ۴ دستگاه موتورسیکلت، مقادیر قابل توجهی لوازم خانگی همچنین ۱۳۰ راس احشام و نیز مقداری طلا به ارزش ۵ میلیارد ریال اشاره کرد که تحویل مالباختگان شد.

,

سردار جاویدان از دستگیری 22 نفر که اقدام به جعل و کلاهبرداری مدارک می کردند، خبر داد و تصریح کرد: دو باند که در حوزه جعل اسکناس فعال بودند نیز دستگیر شدند و مقادیر قابل‌توجهی چک و پول جعلی از آنها کشف شد.

,

رییس پلیس کرمانشاه ادامه داد: همچنین  یک باند چهار نفره سرقت منزل که پنج فقره سرقت انجام داده بودند نیز دستگیر شدند.

,

وی با بیان اینکه در حوزه امنیت اقتصادی نیز کالاهای زیادی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال کشف شد که اغلب آنها کالاهای تجاری، لوازم خانگی، لوازم یدکی و مایحتاج عمومی مردم بود، تصریح کرد: همچنین توسط پلیس امنیت اقتصادی 502هزار دینار و 38هزار دلار به عنوان ارز قاچاق کشف شد.

,

, ,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: امنیت اخلاقی نیز یکی از مطالبات مردم است که پلیس امنیت اخلاقی در مناطق حاشیه شهرها و مناطق تفریحی ورود جدی داشته و در این راستا از آنجا که پلیس آمران به معروف و ناهیان از منکر حاکمیتی تلقی می شود به ۲۰۰ نفر از افرادی که هنجارها را رعایت نمی کنند تذکر لسانی داده شد.

,

پلمب 38 واحد صنفی متخلف در کرمانشاه/ کشف 8 قبضه سلاح

, پلمب 38 واحد صنفی متخلف در کرمانشاه/ کشف 8 قبضه سلاح,

این مقام انتظامی افزود:  به ۷۰ واحد صنفی که در حوزه امنیت اخلاقی تذکراتی داده شد  و ۳۸ واحد به دلیل اصرار بر تخلف خود پلمب شدند.

,

سردار جاویدان از کشف ۸ قبضه انواع سلاح و ۴ هزار لیتر انواع مشروبات الکلی دست ساز خبر داد و گفت: با افرادی که سلامت جامعه به ویژه جوانان را هدف قرار داده‌اند به طور جدی برخورد می‌شود.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه وی عنوان کرد: در حوزه ترافیک درون شهری و برون شهری با توجه به اینکه افرادی با ارتکاب تخلفات جان دیگران را به خطر می‌اندازند با محور قرار دادن تخلفات حادثه‌ساز طرح های ترافیکی اجرا شد و در میان ۵۸۰۰ تخلف حادثه ساز اعمال قانون شد و ۸۵ دستگاه انواع خودرو به علت ارتکاب جرم با توجه به سامانه های استعلامی به پارکینگ تحویل شدند.

,

وی ضمن تقدیر از دستگاه قضایی و مردم  در راستای معرفی و برخورد با افراد قانون‌شکن گفت: طرح‌هایی در راستای استقرار ایستگاه های بازرسی موقت در مکان های وقوع جرم اجرا شده و با افراد قانون‌شکن برخورد می شود.

,

این مقام انتظامی گفت: باید شرایط برای شهروندان به گونه‌ای فراهم شود که به راحتی به امورات خود برسند.

,

, ,

 

,

توضیحات پلیس درباره انتشار فیلم حمله اراذل و اوباش به واحد صنفی

, توضیحات پلیس درباره انتشار فیلم حمله اراذل و اوباش به واحد صنفی,

وی درباره انتشار فیلم حمله اراذل و اوباش به واحد صنفی افزود: این درگیری مربوط به دو واحد صنفی در یکی از مکانهای تجاری بود که علت آن نیز بدیهی است.

,

سردار جاویدان تصریح کرد: این افراد متاسفانه از ابزارهای غیرقانونی استفاده کرده و رفتارهای ناهنجاری از خود به نمایش گذاشتند و فیلم درگیری آنها که توسط دوربین های داخل واحد صنفی ضبط شده بود، منتشر شد.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شماری از این افراد دستگیر شدند و سه نفر نیز تحت تعقیب هستند و به زودی دستگیری خواهند شد همچنین واحدهای صنفی که در این حوزه دخالت داشتند پلمب شدند.

,

وی بیان داشت: این افراد از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار نبودند اما رفتار ناهنجار و خشنی از خود نشان دادند بنابراین برخورد دستگاه قضایی و انتظامی با آنها قاطعانه خواهد بود تا به سزای اعمالشان برسند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه