اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) تاکید کرد؛

لزوم پاسخگویی به شبهات عزاداری محرم در فضای مجازی/مردمی کردن هیئت ها مورد توجه همگان باشد

لزوم پاسخگویی به شبهات عزاداری محرم در فضای مجازی/مردمی کردن هیئت ها مورد توجه همگان باشد
سردار مظاهر مجیدی با اشاره به شبهات وارد شده در فضای مجازی در خصوص محرم گفت: برخی می گویند که عزاداری های شما و معجزاتش چه شد که لازم است توجه ویژه ای به این بخش و جواب به شبهاتش شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) پیش از ظهر امروز در جمع اعضای هیئت رزمندگان استان همدان با اشاره به آمادگی برای فرارسیدن محرم اظهار کرد: خداوند توفیق داد امسال هم محرم نصیب ما شود تا بتوانیم بهره وری لازم را از آن ببریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی ضمن قدردانی از همگی اعضای هیئت رزمندگان، آن را یک هیئت انقلابی در سطح استان همدان دانست و افزود: مسئول اصلی این هیئت شهید حاج حسین همدانی است و روح بزرگ این شهید همواره به ما کمک می کند.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه هیئت رزمندگان، ۳۲ هیئت در سطح استان همدان دارد، عنوان کرد: امسال یک ویژگی خاصی در مراسمات عزاداری است و باید به شبهاتی که در خصوص محرم و توسل به اهل بیت (ع)ایجاد کرده اند پاسخ دهیم.

,

وی با اشاره به شبهات وارد شده در فضای مجازی در خصوص محرم بیان کرد: برخی می گویند که عزاداری های شما و معجزاتش چه شد؛ در این حوزه لازم است توجه ویژه ای به این بخش و جواب به شبهات داده شود.

,

سردار مجیدی با تاکید بر حضور موثرتر روحانیون در عزاداری های محرم گفت: نیاز است که امسال وقت بیشتری برای سخنرانی روحانیون جهت پاسخ گویی به شبهات و جنگ روانی افرادی که در صدد تضعیف باور های دینی جامعه هستند داده شود.

,

لزوم فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی بین کودکان و نوجوانان

, لزوم فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی بین کودکان و نوجوانان, لزوم فرهنگ سازی استفاده از فضای مجازی بین کودکان و نوجوانان,

وی خاطر نشان کرد: امروز مسئولیت اصلی ما این است که با بیان مسائل اصلی، شبهه زدایی و ذهن جوانان را پاک کنیم.

,

سردار مجیدی اظهار کرد: متاسفانه این بیماری شرایطی را ایجاد کرد که کودکان و نوجوانان در فضای مجازی آزاد باشند و موبایل در اختیارشان گذاشتیم ولی فرهنگ استفاده بهینه از آن هم باید فراهم کنیم.

,

مردمی کردن هیئت ها مورد توجه همگان باشد

, مردمی کردن هیئت ها مورد توجه همگان باشد, مردمی کردن هیئت ها مورد توجه همگان باشد,

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه مردمی کردن هیئت ها موضوع دیگری است که باید به آن پرداخته شود، تاکید کرد: یک سیاست گذاری را شهید همدانی برای ما پایه گذاری کرده که هیئت رزمندگان باید در کنار مردم باشد که به لطف خدا این اتفاق افتاده است.

,

وی در پایان گفت: ما باید بتوانیم فضایی را فراهم کنیم که حضور مردم در مجالس بیشتر شود و از راه و رسمی که حاج حسین همدانی فراهم کرده استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه