اخبار داغ

مدیر امور آب و فاضلاب سرخس خبر داد:

وصول مطالبات معوق آب با روش‌های قانونی در سرخس/ سلامت آب آشامیدنی خط قرمز آب و فاضلاب است

وصول مطالبات معوق آب با روش‌های قانونی در سرخس/ سلامت آب آشامیدنی خط قرمز آب و فاضلاب است
پوروحدتی از وصول مطالبات معوق آب به روش‌های قانونی در شهرستان سرخس با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر پوروحدتی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: سلامت آب آشامیدنی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و خط قرمز امور آب و فاضلاب شهرستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سرخس با توجه به نقش نظارتی مرکز بهداشت بر فعالیت دستگاه‌های متولی امر تأمین آب شرب افزود: پایش مشترکی با نماینده مرکز بهداشت شهرستان و واحد کنترل کیفیت امور به‌منظور اطمینان از دسترسی شهروندان به آب آشامیدنی سالم، بررسی کیفیت میکروبی، فیزیکی و شیمیایی آب آشامیدنی مطابق با استانداردهای ملی آب شرب انجام شد.

,

وی بیان کرد: در حال حاضر با تلاش و پایش مستمر همکاران واحد آزمایشگاه و کنترل کیفی امور، مطلوبیت فقدان عوامل میکروبی در بخش آب شرب در این شهرستان 100 درصد است.

,

پوروحدتی تصریح کرد: برای اطمینان از توزیع آب شرب بهداشتی این امور نسبت به گندزدایی آب و انجام آزمایش‌های میکروبی، فیزیکی و شیمیایی آب به‌صورت مستمر مطابق با استانداردها اقدام می‌کند؛ همچنین طی بازدیدی دو روزه عملیات کلر سنجی و نمونه‌برداری به‌صورت مشترک صورت گرفت .

,

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سرخس به وصول مطالبات معوق آب به روش‌های قانونی در شهرستان سرخس با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک اشاره و عنوان کرد: با توجه به بالا بودن هزینه‌های تأمین و توزیع آب شرب، وصول مطالبات یکی از مهم‌ترین عوامل در توانمندسازی شرکت در امر ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف شهرستان است و در این راستا از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌کنیم.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: از اداره ثبت و اسناد درخواست داریم تا با استفاده از آیین‌نامه جامع «حد نگار» در راستای تهیه محدوده و تثبیت موقعیت املاک دولتی در نظام جامع اطلاعات و املاک کشور و ایجاد مشخصات املاک و ثبت دارایی‌های این امور با ما همکاری کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه