اخبار داغ

دور جدید محدودیت‌های اسرائیل علیه غزه اجرایی شد

دور جدید محدودیت‌های اسرائیل علیه غزه اجرایی شد
مقامات رژیم صهیونیستی از صبح امروز (پنجشنبه) دایره محاصره منطقه غزه را تنگ‌تر کرده و از ورود مواد سوختی به این منطقه جلوگیری کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نوشته وبگاه عرب48؛ مدت ممنوعیت ورود مواد سوختی به غزه تا اطلاع ثانوی اعلام شده است و همزمان گذرگاه «کرم ابو سالم» در جنوب این منطقه نیز بسته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

همچنین طبق تصمیم جدید رژیم صهیونیستی، از این پس صیادان اهل غزه صرفا تا هشت مایلی ساحل می‌توانند به صید بپردازند.

,

تشدید محاصره جمعیت نزدیک به دو میلیونی غزه همزمان با حملات جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی همراه شده است. این حملات از دو روز گذشته به بهانه پرواز بالن‌های آتش‌زا از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین آغاز شده و صبح امروز نیز ادامه داشت.

,

ساعت سه بامداد به وقت محلی، جنگنده‌های اسرائیلی یک موشک به سمت غرب شهر غزه و موشکی دیگری به سمت یک زمین کشاورزی در شرق «بیت حانون» شلیک کردند که تلفات جانی در پی نداشت اما موجب وارد آمدن خسارات مالی به دارایی‌های اهالی شد.

,

ارتش صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای گفته است که جنگنده‌ها و بالگردهای نظامی این رژیم همراه با تانک‌ها چندین هدف وابسته به جنبش حماس را در غزه هدف قرار دادند.

,

دو روز پیش نیز رژیم صهیونیستی ورود مصالح ساختمانی به غزه را ممنوع کرد. در واکنش به این حملات و محدودیت‌ها، «داوود شهاب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت: «مقاومت برای پاسخ به دشمن صهیونیستی تمامی ابزارهای لازم را به کار خواهد گرفت.»

,

«فوزی برهوم» سخنگوی حماس نیز گفته است که این جنبش هیچ زمانی محاتصره غزه را به عنوان یک واقعیت نخواهد پذیرفت و مردم فلسطین در قبال این موضوع سکوت نخواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه