اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی سبزوار گفت:

معضل جدی سبزوار نبود ابزار دقیق رصد ترافیک است

معضل جدی سبزوار نبود ابزار دقیق رصد ترافیک است
بیات مختاری با اشاره به اینکه یکی از معضلات جدی شهر سبزوار نبود مانیتورینگ دقیق برای رصد و افزایش سطح فرهنگ ترافیک است گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده سالن مانیتورینگ شهرستان در حال تکمیل و تجهیز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین بیات مختاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سبزوار صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه افزایش سطح امنیتی در شهر یکی از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی است اظهار داشت: خوشبختانه با تعامل بسیار سازنده نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار برگزاری گشت‌های رضویون محله محور سبب شده است تا سطح امنیتی محلات شهرستان در خصوص وقوع و کشف جرائم افزایش چشم‌گیری داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه یکی از معضلات جدی شهر سبزوار نبود مانیتورینگ دقیق برای رصد و افزایش سطح فرهنگ ترافیک است ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده سالن مانیتورینگ شهرستان در حال تکمیل و تجهیز است و به‌زودی این سالن مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

,

بیات مختاری در ادامه با اشاره به اینکه آمار خشونت و سرقت تا سال 92 روند کاهشی را طی کرده بود تصریح کرد: متأسفانه باید اعلام کنیم از سال 92 تا 96 این آمار رشد پیداکرده و از سال 96 به بعد رشد بیشتری نسبت به قبل داشته است.

,

فرمانده نیروی انتظامی سبزوار با اعلام اینکه ماهانه هفت هزار و 756 تماس منجر به عملیات با شماره 110سبزوار انجام می‌شود تأکید کرد: افق 1400برای شماره 110 سراسری شدن این تماس‌ها است که سبب افرایش سرعت و خدمات‌دهی به شاکیان خواهد شد.

,

وی همچنین به مبحث شیوع کرونا و تأثیر بر کاهش میزان رفت‌وآمدها در شهر شده اشاره کرد و افزود: هرچند که موضوع سبب کاهش ترددها در سطح شهر شده اما افزایش سرعت باعث شده است تصادفات نیز افزایش پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه