اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی:

29 درصد واحدهای صنعتی خراسان جنوبی غیر فعال است/ راه اندازی نمایشگاه نهضت ساخت داخل در شهرک صنعتی بیرجند

29 درصد واحدهای صنعتی خراسان جنوبی غیر فعال است/ راه اندازی نمایشگاه نهضت ساخت داخل در شهرک صنعتی بیرجند
پارسا گفت: در حال حاضر 29 درصد واحدهای صنعتی خراسان جنوبی راکد و غیر فعال است که برنامه فعال سازی این واحدهای صنعتی را در دستور کار داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی پارسا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری، اظهار کرد: 96 درصد واحدهای صنعتی خراسان‌جنوبی را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می‌دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
وی با بیان این‌که بیش از 62 درصد صنایع موجود در استان مربوط به صنایع ساختمانی و معدنی است، افزود: صنایع کوچک استان در پاسخ به نیازهای محلی و تولید در بخش کشاورزی و معدن شکل گرفته است.
,
 
,
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی به منظور حمایت از صنایع برنامه‌های حمایتی دارد که شامل تامین نقدینگی، مشاوره، حمایت از استارتاپ‌ها، ایجاد شرایط مناسب برای استفاده از تکنولوژی و فناوری، برگزاری دوره‌های آموزشی،ایجاد کنسرسیوم‌های سرمایه‌گذاری، برپایی نمایشگاه‌ها جهت عرضه محصولات و بازار فروش و ... می‌شود.
,
 
,
مهمترین طرح‌های صنعتی خراسان‌جنوبی
, مهمترین طرح‌های صنعتی خراسان‌جنوبی, مهمترین طرح‌های صنعتی خراسان‌جنوبی,
 
,
پارسا با اشاره به مهمترین طرح‌های صنعتی در خراسان‌جنوبی، بیان کرد: سه طرح فرآوری بنتونیت در شهرک صنعتی سرایان، طرح صنعتی آجر منیزیتی در سربیشه، دو طرح صنعتی چدن و فولاد در خوسف و دو طرح اکسید منیزیم و کنسانتره آهن در نهبندان از مهمترین طرح‌های صنعتی در حال راه‌اندازی در استان است.
,
 
,
وی عنوان کرد: در شهرک صنعتی بیرجند یک ساختمان فناوری اطلاعات وجود دارد که در این ساختمان نمایشگاه نهضت ساخت داخل در حال راه اندازی است.
,
 
,
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده در این نمایشگاه که قرار است به صورت دائمی فعالیت داشته باشد محصولات تولیدی استان عرضه شود.
,
 
,
پارسا گفت: کلینیک کسب و کار نیز یکی دیگر از ظرفیت‌هایی است که در ساختمان فناوری اطلاعات شهرک صنعتی بیرجند راه‌اندازی شده و در این کلینیک مشاوره‌هایی در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود همچنین تمامی دوره های آموزشی که مورد نیاز صنایع استان است در محل کلینیک برگزار و یک آزمایشگاه تخصصی نیز در این کلینیک کسب و کار فعال است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 29 درصد واحدهای صنعتی خراسان جنوبی راکد و غیر فعال است که برنامه فعال سازی این واحدهای صنعتی را در دستور کار داریم.
,
 
,
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی از راه‌اندازی خوشه خشکبار با محوریت زرشک و عناب در خراسان‌جنوبی خبر داد و افزود: این پروژه که پیش‌بینی شده طی سه سال به نتیجه برسد کار تحقیقاتی آن از ابتدای سال جاری آغاز شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه