اخبار داغ

صبح امروز

دستگیری خواستگاران کلاهبردار در شهر یاسوج

دستگیری خواستگاران کلاهبردار در شهر یاسوج
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردی که به بهانه خواستگاری از دختران دم بخت و زنان‌بیوه کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس،سعید بالش زر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره کلاهبرداری از خانواده ها در پوشش خواستگاری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام تحقیقات پلیسی گسترده شخص کلاهبردار را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.
,
 
,
بالش زر تصریح کرد: در بازجویی های اولیه مشخص شد متهم خود را خواستگار معرفی کرده و با نام مستعار ز - م با حضور در روستاهای اطراف سطح استان، با وعده ازدواج از دختران دم بخت و زنان بیوه مقادیر زیادی طلا  و وجه نقد کلاهبرداری کرده است.
,
 
,
رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد از شهروندان خواست در صورتیکه شهروندی از این طریق متضرر شده به پلیس آگاهی استان مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۷۴۲۱۸۲۵۲۵۹ تماس حاصل نمایند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه