اخبار داغ

توضیحات مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی درباره یک خبر

توضیحات مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی درباره یک خبر
مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی طی نامه‌ای توضیحاتی درباره خبر «عضویت تاجگردون در هیأت علمی مؤسسه نیاوران»‌ ارائه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی طی نامه‌ای توضیحاتی درباره خبر «عضویت تاجگردون در هیأت علمی مؤسسه نیاوران»‌ ارائه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تاجگردون,

متن توضیحات این موسسه به شرح زیر است:

,

در متن خبر فوق‌الذکر اشاره شده که اخیراً آقای غلامرضا تاجگردون به عضویت هیأت علمی مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی درآمده است.

, الذکر, تاجگردون,

ضمن رد و تکذیب این موضوع به صراحت اعلام می‌دارد که آقای غلامرضا تاجگردون از سال 1384 به عضویت هیأت علمی این مؤسسه درآمده است و فعالیت علمی و آموزشی خود را در مؤسسه آغاز نموده است. وی پس از موفقیت در انتخابات در دوره قبل مجلس شورای اسلامی طبق قوانین و مقررات موضوعه و آئین‌نامه مأموریت‌ها با موافقت مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی به مجلس اسلامی مأمور شده است.

, تاجگردون,

همانطور که استحضار دارید اخیراً واحد ذی‌ربط در مجلس شورای اسلامی به دلیل رد اعتبار نامه ایشان، طی مکاتبه‌ای به مؤسسه پایان مأموریت نامبرده را اعلام نموده است، لذا آقای غلامرضا تاجگردون جهت ادامه فعالیت به محل خدمت خود در موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی بازگشته است.

, ذی, تاجگردون,

مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی انتظار دارد اصحاب رسانه با درک صحیح از شرایط کشور نسبت به درج اخبار دقت بیشتری را معمول فرمایند و با کسب اطلاع دقیق اخبار از منابع مطلع در انجام رسالت خطیر اطلاع رسانی اهتمام لازم را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

, انتهای]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه