اخبار داغ

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

تهیه ۱۸ عنوان کتاب صوتی در راستا ی چهل سالگی دفاع مقدس در استان مرکزی

تهیه ۱۸ عنوان کتاب صوتی در راستا ی چهل سالگی دفاع مقدس در استان مرکزی
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: ۵ عنوان کتاب در راستای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در حال چاپ است و ۱۸ عنوان کتاب صوتی در این راستا تهیه شده که به زودی رونمایی خواهند شد و معرفی کتاب و نویسندگان شاخص از جمله برنامه های مهم چهل سالگی است که برنامه ای تحت عنوان معرفی ۴۰ عنوان کتاب و ۴۰ نویسنده را در دستور کار داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ظهر امروز در سی و ششمین نشست گام دوم کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی گفت: یکی از تاکیدات مهم در برنامه های چهل سالگی دفاع مقدس توجه به وجهه مردمی و مخاطب مردمی برنامه ها است و باید کاری که در کنگره انجام شد و عامه مردم را درگیر خود کرد امروز در چهل سالگی دفاع مقدس اتفاق بیفتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,
 
,
وی افزود: شبکه آموزشی شاد بستری مناسب برای باز نشر محتواهای تولیدی است و امروز با توجه به شرایط کرونایی به خوبی می توانیم از این بستر برای دانش آموزان هم در راستای تبیین دستاوردهای کنگره و هم برنامه های چهل سالگی استفاده کنیم.
,
 
,
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به تولیدات محتوایی در راستای چهل سالگی دفاع مقدس بیان کرد:  ۵ عنوان کتاب در راستای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در حال چاپ است و ۱۸ عنوان کتاب صوتی در این راستا تهیه شده که به زودی رونمایی خواهند شد و معرفی کتاب و نویسندگان شاخص از جمله برنامه های مهم چهل سالگی است که برنامه ای تحت عنوان معرفی ۴۰ عنوان کتاب و ۴۰ نویسنده را در دستور کار داریم.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه در بازخوانی اقدامات دفاع مقدس نباید تنها به فعالیت رزمندگان اکتفا کرد،گفت: نقش های بسیاری در دفاع مقدس تاثیر گذار بودند که امروز جای گفتن دارند و یکی از آنها نقش مردمی در ابعاد مختلف است که باید به طور ویژه در قالب ها و تولیدات ویژه بر روی آن کار کرد.
,
 
,
کریمی با بیان اینکه در ایام گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس برنامه رادیو رزمنده توسط صدا و سیما راه اندازی خواهد شد، افزود: در رادیو رزمنده به بیان ابعاد دفاع مقدس در حوزه های مختلف پرداخته می شود و در خصوص تولید محتوا برای برنامه رادیو رزمنده می توان از آثار و دستاوردهای کنگره به خوبی استفاده کرد چراکه صدها ساعت مصاحبه های تخصصی از رزمندگان جمع آوری شده است.
,
 
,
وی با اشاره به تولیدات فضای مجازی در راستای گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس گفت: در حوزه فضای مجازی چهل سالگی توسط اداره کل حفظ آثار اپلیکیشن شهدای ماشین سازی ، شهدای روحانی استان و اینفوگرافیک تخصصی عملیات های دفاع مقدس و یادمان شهدای گمنام تهیه شده که به زودی رونمایی خواهند شد.
,
 
,
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس بیان کرد: در بازه زمانی سه ماهه نمایشگاه تخصصی دفاع مقدس در همه ابعاد برگزار خواهد شد و از کلیه ظرفیت های موجود و با رعایت دقیق دستورالعمل ها و توجه به مصوبات قرارگاه زیستی استان انجام می شود.
,
 
,
وی با تأکید بر اینکه یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس راه اندازی گروه های جهادی است،افزود: در مقطعی تحت عنوان جهاد سازندگی فعالیت داشتند و امروز تحت عنوان بسیج سازندگی است.
,
 
,
کریمی تصریح کرد: امروز محرومیت زدایی گروه های جهادی برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس است که علاوه بر اینکه این فرهنگ ارزشمند را زنده نگه داشته اند به مردم و محرومین نیز خدمت رسانی می کنند.
,
 
,
وی در پایان خاطر نشان کرد: نهادینه شدن فرهنگ بسیج یکی از اهداف تبیین دفاع مقدس است و امروز باید برای تحقق این مهم همه ظرفیت ها را پای کار بیاوریم.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه