اخبار داغ

معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی خبر داد

بهره‌برداری از عملیات تامین گاز دو ناحیه صنعتی خراسان‌جنوبی در هفته دولت

بهره‌برداری از عملیات تامین گاز دو ناحیه صنعتی خراسان‌جنوبی در هفته دولت
تقوی گفت: عملیات اجرایی تامین گاز دو شهرک و ناحیه صنعتی در خوسف و بشرویه به اتمام رسیده و در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، تقوی معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی امروز در نشست خبری اظهار کرد: یکی از وظایف شهرک صنعتی فراهم کردن زیر ساخت‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی برای استقرار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی بابیان این‌که در خراسان جنوبی 23 شرکت و ناحیه صنعتی مصوب داریم، افزود: 18 شرکت و ناحیه صنعتی در حال واگذاری زمین است.
,
 
,
معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در سطح استان 2 هزار و 248 هکتار اراضی در اختیار داریم که یک‌هزار و 66 هکتار آن زمین صنعتی است.
,
 
,
تقوی عنوان کرد: در خراسان‌جنوبی 345 واحد به بهره‌برداری رسیده داریم که زمینه اشتغال 5 هزار و 307 نفر را فراهم کرده است.
,
 
,
بهره‌مندی 100 درصد واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده از آب و برق
, بهره‌مندی 100 درصد واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده از آب و برق, بهره‌مندی 100 درصد واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده از آب و برق,
 
,
وی به تامین آب در شرکت و نواحی صنعتی استان اشاره کرد و گفت: 100 درصد واحدهای صنعتی به بهر‌ برداری رسیده و مصوب در نواحی صنعتی از آب بهره‌مند هستند.
,
 
,
معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی بیان کرد: برای 18 واحد صنعتی استان 145 مگاوات برق تامین شده است.
,
 
,
تقوی خاطرنشان کرد: در حوزه تامین برق نیز 100 درصد واحدهای به بهره برداری رسیده دارای برق هستند.
,
 
,
وی اظهار کرد: در حال حاضر دو پست برق در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی چهار پست برق در دست اجرا است.
,
 
,
عملیات اجرایی 5.5 کیلومتر شبکه توزیع برق برای دو طرح صنعتی در نهبندان
, عملیات اجرایی 5.5 کیلومتر شبکه توزیع برق برای دو طرح صنعتی در نهبندان, عملیات اجرایی 5.5 کیلومتر شبکه توزیع برق برای دو طرح صنعتی در نهبندان,
 
,
معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی گفت: 7 کیلومتر شبکه توزیع برق در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال اجرا است و عملیات اجرایی 5.5 کیلومتر شبکه توزیع برق برای دو طرح صنعتی در شهرک صنعتی نهبندان با اعتبار 24 میلیارد ریال به زودی آغاز خواهد شد.
,
 
,
تقوی به تامین گاز در شهرک‌های صنعتی استان اشاره و عنوان کرد: در حال حاضر 94 درصد واحدهای صنعتی به بهره‌برداری استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند است.
,
 
,
وی افزود: تامین گاز 10 شهرک و نواحی صنعتی استان به اتمام رسیده و به شبکه گاز سراسری متصل شده است.
,
 
,
بهره‌برداری از عملیات تامین گاز دو ناحیه صنعتی در هفته دولت
, بهره‌برداری از عملیات تامین گاز دو ناحیه صنعتی در هفته دولت, بهره‌برداری از عملیات تامین گاز دو ناحیه صنعتی در هفته دولت,
 
,
معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی بیان کرد: عملیات اجرایی تامین گاز دو شهرک و ناحیه صنعتی در خوسف و بشرویه به اتمام رسیده و در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.
,
 
,
تقوی عنوان کرد: برای شهرک صنعتی سنگ سربیشه عملیات اجرایی تامین گاز در دست اجرا است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری این شهرک نیز به شبکه گاز متصل شود.
,
 
,
وی اظهار کرد: برای چهار شهرک دیگر نیز در دست مطالعه و تهیه اسناد مناقصه هستیم که برای این‌ها نیز پس از اتمام نقشه‌های مورد نیاز عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.
,
 
,
معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی گفت: در مورد شبکه مخابرات و تلفن مورد نیاز، 86 درصد از واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده نیز امکان استفاده از شبکه مخابرات را دارند.
,
 
,
تقوی بیان کرد: در رابطه با بحث شبکه جمع آوری فاضلاب نیز در حال حاضر دو شهرک صنعتی در بیرجند و قاین دارای شبکه و تصفیه خانه فاضلاب هستند.
,
 
,
وی ادامه داد: در شهرک صنعتی بیرجند با توجه به مشکلاتی که در حال حاضر در بحث تامین آب در تمام استان وجود دارد برگشت پساب تصفیه خانه شهرک صنعتی بیرجند در حال اجرا است که عملیات اجرایی خط انتقال و ایستگاه پمپاژ به اتمام رسیده و مخزن ذخیره در حال اجرا می‌باشد.
,
 
,
معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی گفت: به طور کلی در حال حاضر 57 درصد از واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده استان از شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه بهره‌مند هستند.
,
 
,
تقوی اظهارکرد: در مورد مباحث ایمنی در حال حاضر دو ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز در شهرک صنعتی قاین و بیرجند به بهره‌برداری رسیده است.
,
 
,
13 پروژه با 133 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا
, 13 پروژه با 133 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا, 13 پروژه با 133 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در مجموع 13 پروژه با اعتبار 133 میلیارد ریال در دست اجرا داریم و مراحل برگزاری مناقصه و آغاز عملیات اجرایی 5 پروژه نیز با اعتبار 73 میلیارد ریال در دست اقدام است.
,
معاون فنی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌جنوبی گفت: یکی دیگر از وظایفی که بر اساس قانون به شرکت شهرک‌ها واگذار شده، بحث واگذاری اداره مالکیت و امور شهرک‌های صنعتی که به بهره برداری رسیده، است.
,
 
,
تقوی عنوان کرد: این قانون مصوب سال 1387 مجلس شورای اسلامی است و در حال حاضر اداره امور و بحث نگهداری از زیرساخت‌های 3 شهرک و دو ناحیه صنعتی استان را به شرکت‌های خدماتی که متشکل از واحدهای صنعتی هستند واگذار کردیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه