اخبار داغ

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان مطرح کرد؛

عمل به شیوه نامه بهداشتی و کلام مقام معظم رهبری، تکلیف است/ مداحان در مراسم عزاداری ابا عبدالله بر مبنای تکلیف عمل کنند

عمل به شیوه نامه بهداشتی و کلام مقام معظم رهبری، تکلیف است/ مداحان در مراسم عزاداری ابا عبدالله بر مبنای تکلیف عمل کنند
حجت الاسلام غلامحسین حقانی گفت: مداحان و ذاکران اهل بیت علیهم السلام در مزاسمات و مجالس عزاداری ابا عبدالله بر مبنای تکلیف عمل کنند و تکلیف را مقام معظم رهبری رعایت شیوه نامه بهداشتی دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان حجت الاسلام  غلامحسین حقانی ظهر امروز در گردهمایی مداحان و ذاکران اهل بیت عله السلام که در مهدیه صاحب الزمان کرمان و د رجوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی  برگزار شد،گفت: یک ذاکر اهل بیت در اطاعت از ولی خود نیاز به توصیه و تذکر ندارد و این خاصیت شاگردان اهل بیت علیه السلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان ,

وی ادامه داد: محرم عجیبی در پیش رو داریم چرا که عده ای به دنبال این هستند که محرم برگزار نشود و عده ای می گویند به هر جهت باید برگزار شود اما ما معتقدیم بر مبنای تکلیف عمل کنیم و تکلیف را مقام معظم رهبری بیان کردند که بر مبنای شیوه نامه بهداشتی باید کرد.

,

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: از این رو منتظریم محرمی رقم زده شود که جهانیان آن را ثبت کنند، همانگونه که در عید غدیر امسال اگر چه برخلاف سالهای قبل پخت و توزیع غذا داشتیم اما بیش از سال های گذشته در توزیع غذا داشتیم پس یقینا محرم امسال محرم عجیبی خواهد بود.

, مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: ,

حقانی خطاب به مداحان کرمانی گفت: شیوه نامه بهداشتی را خوب مطالعه و به آن عمل کنید از جمله این که مراسمات عزاداری باید در فضای باز باشند،افراد ماسک بزنند، فاصله اجتماعی رعایت شود و مدت زمان عزاداری نیز کوتاه باشد.

,

وی تاکید کرد:  هیچ جامعه ای با جامعه عزاداری امام حسین علیه السلام قابل قیاس نیست از این رو مداحان باید بر مبنای تکلیف خود عمل کنید و به آن تاکید داشته و آن را ترویج دهند.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: یقین داریم که مجالس عزاداری امام حسین علیه السلام روحیه معنوی جامعه را بالا می برد و در آن ‌شفا است.

,
, مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: ,

حقانی بیان کرد: مداحان و ذاکران در باب نذورات بسیار اثر گذار هستند  از این رو باید تلاش کرد تا نذورات مردم به سمت کمک مومنانه سوق داده شود، اگر ایستگاه صلواتی ممنوع است اما این ایستگاهها م یتوانند نقش دیگری را ایفا کنند و می توان با برپایی آن، کمک های مردمی را بگیرید تا در میان فقرا توزیع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه