اخبار داغ

در گردهمایی مداحان ،استان کرمان مطرح شد؛

مداحان مبلغ رعایت پروتکل های بهداشتی باشند/ بیت الزهرا، میراث معنوی شهید حاج قاسم سلیمانی است

مداحان مبلغ رعایت پروتکل های بهداشتی باشند/ بیت الزهرا، میراث معنوی شهید حاج قاسم سلیمانی است
مهدی صدفی مسئول مجمع کانون مداحان استان کرمان گفت:شهید حاج قاسم سلیمانی خادم آستان قدس، مداح و ذاکر اهل بیت علیه السلام بود و از جمله میراث معنوی او حسینیه ثارالله کرمان و بیت الزهرا است که بیانگر عشق او به ائمه اطهار علیهم السلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، مجید منصوری مسئول بسیج مداحان استان کرمان ظهر امروز در گردهمایی مداحان و ذاکران اهل بیت علیه السلام که در مهدیه صاحب الزمان (عج) برگزار شد، گفت: این گردهمایی به همت کانون مداحان، بسیج مداحان، سازمان تبلیغات،  مجمع مداحان، مجمع الذاکرین و شورای هیئت های مذهبی برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

 مداحان مبلغ رعایت پروتکل های بهداشتی باشند
وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری امام حسین علیه السلام گفت: همه مداحان باید مبلغ رعایت پروتکل های بهداشتی باشند با این امید که برای عزاداران حسینی مشکلی پیش نیاید.

,  مداحان مبلغ رعایت پروتکل های بهداشتی باشند,
,

آموزش مداحان رویکرد جدید کانون مداحان استان کرمان است

, آموزش مداحان رویکرد جدید کانون مداحان استان کرمان است,

در ادامه احمدی مسئول کانون مداحان استان کرمان گفت: رویکرد جدید کانون مداحان استان کرمان این است که سامانه اطلاعات مداحان استان تکمیل شود و با جدیت هر چه تمام تر ادامه پیدا کند و اطلاعات جوانان ذاکر نیز به این سامانه اضافه شود.

,

احمدی عنوان کرد: سرلوحه کانون مداحان آموزش است از این رو قرار شد در همه استان ها کار گروه آموزشی ایجاد شود.

,

وی با اشاره به هدف سوم کانون مداحان استان کرمان ، عنوان کرد: راهنمایی و کمک خواستن از پیرغلامان حسینی با حفظ کرامت آن ها و از طرفی آموزش نسل جدیدتا در این جایگاه و کسوت قرار گیرند، از دیگر اهداف کانون مداحان استان کرمان است.

,

مسئول کانون مداحان اظهار کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی موضوعی است که به آن تاکید داریم چرا که با توجه به شرایط کنونی به واسطه ویروس کرونا، جو بدی که در شبکه های اجتماعی از طریق دشمنان اسلام، ایجاد شده است.

,

احمدی افزود: آنچه که خواسته کانون مداحان است تاکید بر فرهنگ سازی است، اولا مجالس باید در فضای آزاد و با رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک برگزار شود و از طرفی از تجمع بافراد ه عنوان تماشاچی جلوگیری شود تا در این مسیر اتفاق خاصی نیوفتد لذا مداحان با توجه به تریبونی که در دست دارند حتما در این جهت تلاش کنند.

,

بیت الزهرا میراث معنوی شهید حاج قاسم سلیمانی است

, بیت الزهرا میراث معنوی شهید حاج قاسم سلیمانی است,

در ادامه مهدی صدفی مسئول مجمع کانون مداحان استان کرمان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی خادم آستان قدس، مداح و ذاکر اهل بیت علیه السلام بود و از جمله میراث معنوی او حسینیه ثارالله کرمان  و بیت الزهرا است که بیانگر عشق او به ائمه اطهار علیهم السلام است .

,

وی عنوان کرد: عشقی که اکنون جهان اسلام به شهید حاج قاسم سلیمانی دارد به واسطه بندگی، اخلاص و ارادتی بود که به او به آل الله داشت.

,

مسئول مجمع کانون مداحان استان کرمان بیان کرد: در هر سال شهید حاج قاسم سلیمانی در فاطمیه دوم مراسم عزاداری داشتند از طرفی او هر وقت به کرمان می آمد اولین مکانی که در آنجا حضور پیدا می کرد، بیت الزهرا (س) بود.

,

صدفی با اشاره به این که شهید حاج قاسم سلیمانی چند خصوصیت شاخص برای ورود به مجالس عزاداری ابا عبدالله داشت، توضیح داد: اگر کسانی می خواستند با شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان همراه و محافظ به روضه بیایند مانع می شد و می گفت به روضه سید الشهدا می رویم و زمانی که وارد مجالس می شد در اولین مکان خالی که وجود داشت می نشست، چایی مجالس سیدالشهدا علیه السلام را با هر طعم، رنگ و کیفیتی می خورد و می گفت که تبرک است.

,

مسئول مجمع کانون مداحان استان کرمان ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی زمانی که وارد مجالس عزاداری امام حسین علیه السلام می شد توصیه می کرد از او نامی برده نشود ضمن این که  هنگامی که روضه خوان روضه می خواند گوش می داد و حرمت نگه می داشت.

,

وی عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن این که احترام همه مداحان کشور را داشتند اما تاییدشان بر این بود که مداحان کرمانی را در مجالسی که در بیت الزهرا برپا می شد، دعوت شند چرا که کعتقد بود که مداحان استان باید در  این مجالس رشد کنند و این مجالس را اداره کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه