اخبار داغ

استاندار لرستان مطرح کرد:

آخرین مهلت جذب اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی لرستان تا شهریور ماه

آخرین مهلت جذب اعتبارات عمرانی دستگاه‌های اجرایی لرستان تا شهریور ماه
خادمی، استاندار لرستان گفت: آخرین مهلت جذب اعتبارات عمرانی تا شهریورماه است و مدیران باید بتوانند تا اوایل شهریور این اعتبارات را جذب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس بنیاد شهید کشور برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به انعقاد قرارداد سه هزار واحد مسکونی برای ایثارگران، دو هزار و ۵۰۰ شغل تا پایان سال ایجاد خواهد شد، مقدمات کار فراهم شده و تا پایان سال این برنامه ها را عملیاتی خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی با اشاره به جذب اعتبارات در سال ۹۸ افزود: آخرین فرصت جذب اعتبارات عمرانی تا شهریورماه است و مدیران باید بتوانند تا اوایل شهریور این اعتبارات را جذب کنند.

,

استاندار لرستان عنوان کرد: کسانی که در این راه مشکل داشتند برنامه زمان بندی ارائه شده است، اگر این برنامه اجرا نشود برنامه ها را جابه جا خواهیم کرد، اگر دستگاهی نتواند این اعتبارات را جذب کند نشان دهنده ضعف شدید مدیریت در آن دستگاه بوده است، در شرایط کمبود منابع هستیم و اگر کسی نتواند این منابع کمیاب را جذب کند نشانه دهنده ضعف مدیریت آن دستگاه است.

,

وی بیان کرد: تسریع در مبادله نامه های موفق از سال ۹۹ مورد تاکید است که هرچه سریعتر شروع به کار شود، اموال مازاد دستگاه‌ها خیلی موضوع مهمی است، امسال دولت با هدف کمک به اقشار و حقوق ثابت نزدیک به ۵۰ درصد را افزایش داد در حالی این موضوع بودجه جاری کشور قبل از افزایش بسته شده بود و در پرداخت حقوق با مشکل مواجه هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه