اخبار داغ

رئیس دیوان عالی کشور در آیین رونمایی از سامانه "ساآب" در همدان؛

ضد انقلاب واقعی، کسی است که مردم را به نظام بدبین کند

ضد انقلاب واقعی، کسی است که مردم را به نظام بدبین کند
حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم با بیان اینکه کسانی را باید ضد انقلاب واقعی دانست که مردم را به نظام بدبین می کنند، گفت: مردم درد کشیده و فقر چشیده از فشار اقتصادی ناشی از عملکرد ناصحیح برخی مدیران هستند و این مدیران باید از صحنه مدیریت حذف شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ امروز پنجشنبه با حضور حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور و رئیس کل دادگستری استان همدان  از اسامی ساختمان ها و سالن های دادگستری کل استان همدان مزین به نام شهدای والامقام  و همچنین از سامانه ارزشیابی آرای محاکم بدوی "ساآب" رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, .,

این اتفاق ارزشمند و معنوی با همت و تلاش محمد رضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان همدان محقق شده است.

, .,

بدین ترتیب تمامی ساختمان ها و سالن های مجموعه های قضائی همدان مزین به اسامی شهدای والامقامی از جمله سردار حاج قاسم سلیمانی، سردار حاج حسین همدانی ، سردار میرزا محمد سلگی،سردار بروجردی (مسیح کردستان) ، سردار صیاد شیرازی، سردار علی چیت سازیان، سردار خوش لفظ و همچنین شهیدان آیت الله بهشتی و آیت الله قدوسی شده است.

, .,

ضد انقلاب واقعی، کسی است که مردم را به نظام بدبین کند

, ضد انقلاب واقعی، کسی است که مردم را به نظام بدبین کند, ضد انقلاب واقعی، کسی است که مردم را به نظام بدبین کند,

حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور در این مراسم با اشاره به مسئولیت سنگین حرکت در امتداد راه شهداء، گفت: در کشور، برخی شعار شهداء را می دهند اما در عمل بر خلاف مسیر شهداء حرکت می کنند .

, .,

وی با بیان اینکه ضد انقلاب واقعی آنانی هستند که مردم را به نظام بدبین می کند، اظهار کرد: در حقیقت کسانی که اهل شعار نبوده و با عمل خود به امور جامعه رسیدگی و دل آنها را شاد می کنند حتی اگر سخنی نگویند انقلابی واقعی اند.

, .,

مردم درد کشیده و فقر چشیده از فشار اقتصادی ناشی از عملکرد ناصحیح برخی مدیران اند

, مردم درد کشیده و فقر چشیده از فشار اقتصادی ناشی از عملکرد ناصحیح برخی مدیران اند, مردم درد کشیده و فقر چشیده از فشار اقتصادی ناشی از عملکرد ناصحیح برخی مدیران اند,

رئیس دیوان عالی کشور افزود: مردم این روزها، ظلم دیده، درد کشیده و فقر چشیده از فشار اقتصادی نشأت گرفته از عملکرد ناصحیح برخی مدیرانی هستند، همان هایی که مردم را بین ادارات با سرگردانی آزار می دهند.

, .,

ضرورت حذف مدیرانی که سبب فقر و درد مردم می شوند

, ضرورت حذف مدیرانی که سبب فقر و درد مردم می شوند , ضرورت حذف مدیرانی که سبب فقر و درد مردم می شوند ,

مرتضوی مقدم با تأکید بر اینکه باید این گونه مدیران از صحنه مدیریت حذف شوند، تصریح کرد: این مهم بی تردید نیازمند کار و حرکت مضاعف و انقلابی است.

, .,

وی در ادامه با اشاره به نامه مولای متقیقان امام علی(ع) به مالک اشتر، گفت: مجموعه دستگاه قضا با تاسی از باید توأم با اجرای عدالت با رحمت و محبت با مردم برخورد کنند.

, .,

تقدیر امام جمعه همدان از اقدامات فرهنگی رئیس کل دادگستری استان

, تقدیر امام جمعه همدان از اقدامات فرهنگی رئیس کل دادگستری استان, تقدیر امام جمعه همدان از اقدامات فرهنگی رئیس کل دادگستری استان,

در این مراسم آیت الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان نیز با تقدیر از رئیس کل دادگستری استان همدان به لحاظ توجه به امور فرهنگی گفت: باید این قبیل اقدامات در بین سایر مدیران و مسئولان نیز ادامه یابد و راه و رسم شهیدان مورد توجه مستمر قرار باشد.

,

به گزارش عصر همدان؛ استحکام و اتقان آراء صادره در محاکم، مستدل و مستند بودن احکام، شناسائی قضات توانمند و بهره مند از دانش بالای قضائی و تقریب احکام از جمله محور ها و موضوعاتی است که هم به عنوان یکی از مطالبات عمومی مطرح و هم از جمله سیاست های کلان قضائی محسوب می شود و محقق ساختن آن نیازمند ایجاد بستر های لازم و استفاده از فن آوری و تکنولوژی روز است.

, .,

سامانه «ساآب» یا «سامانه ارزشیابی آرای محاکم بدوی» از جمله طرح های ابتکاری رئیس کل دادگستری استان همدان دکتر محمدرضا عدالتخواه است که این مهم را مقدور کرده است. در این سامانه نرم افزاری که در اختیار قضات دادگاه های تجدید نظر قرار گرفته است با مطرح شدن آراء محاکم بدوی و پرونده های مربوطه در مرحله  تجدید نظر خواهی، ضمن اعلام تأیید یا نقض احکام بدوی، گزینه های پیش بینی شده در نرم افزار مربوط به مسائل شکلی و ماهوی پرونده و رأی توسط قضات دادگاه های تجدید نظر تکمیل و آراء صادره ارزشیابی و متعاقب آن این اطلاعات تجمیع و تحلیل و کیفیت آراء صادره در محاکم بدوی و نقاط قوت و ضعف های آن مشخص و امکان نظارت بر آراء نیز مقدور می شود.

, .,

و امروز این سامانه با حضور حضرت حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور و محمدرضا عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان همدان رونمائی و بهره برداری از آن آغاز شد.

, .,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه