اخبار داغ

سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر داد؛

علوی: اردو و دیدار تدارکاتی تیم‌ ملی مطابق برنامه قبلی برگزار خواهد شد/ دراگان به هدایت ملی‌پوشان ادامه می‌دهد

علوی: اردو و دیدار تدارکاتی تیم‌ ملی مطابق برنامه قبلی برگزار خواهد شد/ دراگان به هدایت ملی‌پوشان ادامه می‌دهد
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: تعویق دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، تغییری در برنامه‌های پیش روی تیم ملی فوتبال ایران ایجاد نمی‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرمهدی علوی درباره برنامه‌های آتی تیم ملی فوتبال، با وجود تعویق همه دیدارهای این تیم در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر اظهار داشت: فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی در ارتباط کامل هستند و با دپارتمان تیم‌های ملی و دبیر کل فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی کرده‌اند. اسکوچیچ و دستیارانش، بسیاری از دیدارهای لیگ برتر و جام حذفی را دیده‌اند و همه بازی‌ها را آنالیز کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درخصوص اردوی ماه آینده شاگردان دراگان اسکوچیچ گفت: برنامه‌های تیم ملی به صورت کامل انجام می‌شود که در آغاز این مسیر، اردوی شهریور ماه و نیز دیدار دوستانه مقابل تیم ملی ازبکستان در موعد مقرر برگزار خواهد شد. همه برنامه‌های از قبل تعیین شده انجام می‌شود و هفته آینده با حضور رئیس دپارتمان تیم‌های ملی و نبی، درباره به‌روزرسانی برنامه‌ها مطابق برنامه رسمی که باید به ما اعلام شود، صحبت خواهد شد. در این جلسه که سهیل مهدی و روشنک (مسئول برگزاری جام حذفی) هم  حضور دارند و درباره زمان فینال جام حذفی بحث می‌کنند تا تداخلی با برنامه‌های تیم ملی ایجاد نشود.
,
سخنگوی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا اسکوچیچ به کارش در تیم ملی ادامه خواهد داد یا خیر، تصریح کرد: بله. ان‌شاءالله اسکوچیچ مطابق روال گذشته به کارش ادامه می‌دهد. الان کادر فنی و عوامل اجرایی در مرکز ملی فوتبال حضور دارند و تغییر زمان مسابقات ملی، خللی در برنامه‌ریزی‌ها انجام نداده است.
,
 
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه