اخبار داغ

مدیرصنایع جهادکشاورزی استان زنجان:

بی‌توجهی به حل مشکل استقرار صنایع تبدیلی در شهرک‌های صنعتی خدابنده و طارم

بی‌توجهی به حل مشکل استقرار صنایع تبدیلی در شهرک‌های صنعتی خدابنده و طارم
دادلویی با اشاره به استقرار صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی خدابنده و طارم گفت: این مشکل چندین ساله همچنان برطرف نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهاره دادلویی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکل چندین ساله استقرار واحدهای صنایع تبدیلی در شهرک‌های صنعتی طارم و خدابنده اظهار کرد: این مشکل چندین سال است وجود دارد و همچنان پابرجاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: هر چند که مسئولان مربوطه قول حل این مشکل را دادند اما تا به امروز این مشکل برطرف نشده و همچنان مشکل استقرار سرمایه‌گذاران جدید در شهرک صنعتی این دو شهرستان وجود دارد.

,

مدیرصنایع جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه خیلی از سرمایه گذاران ترجیح می دهند واحدهای تبدیلی را در زمین‌های خود راه اندازی کنند افزود: با این اقدام مشکلات زیست محیطی ایجاد می‌شود.

,

دادلویی با اشاره به اینکه ایجاد سردخانه‌ها در حوزه کشاورزی را در دستور کار داریم که اگر سرمایه‌گذاری در این حوزه اعلام آمادگی کند حمایت‌های لازم انجام می‌شود تاکید کرد: از همه سرمایه‌گذاران در حوزه صنایع تبدیلی حمایت لازم انجام می‌شود اما امسال اولویت ما حمایت از سرمایه‌گذاران در ایجاد سردخانه‌ها است.

,

وی با اشاره به مشکل تخصیص مجوز آب در استان زنجان تاکید کرد: در حال حاضر مشکل تخصیص آب یکی از مشکلاتی بوده که باعث تاخیر و جلوگیری از صدور مجوز راه اندازی صنایع تبدیلی در استان زنجان شده است.

,

مدیرصنایع جهادکشاورزی استان زنجان با بیان اینکه شرکت آب استان برای مجوز تاییدیه به صنایع کشاورزی خارج از شهرک‌های صنعتی نمی‌‌دهد ابراز کرد: این موضوع مشکلات و معضلی بزرگی برای استقرار واحدهای جدید صنعتی در خارج از شهرک‌های صنعتی شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: مجوز آب برای واحدهای صنایع تبدیلی در خارج از شهرک‌های صنعتی کمتر صادر می‌شود.

,

دادلویی عنوان کرد: 90 درصد واحدهایی که خارج از شهرک‌های صنعتی هستند با این مشکل مواجه‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه