اخبار داغ

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد؛

اختصاص بسته حمایتی لوازم خانگی شامل 4 قلم اصلی به اقشار آسیب پذیر

اختصاص بسته حمایتی لوازم خانگی شامل 4 قلم اصلی به اقشار آسیب پذیر
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به طرح اختصاص بسته حمایتی لوازم خانگی برای حمایت از اقشار آسیب پذیر گفت: براساس این طرح مقرر شده تا بسته حمایتی شامل4 قلم لوازم خانگی در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین مدرس خیابانی با اشاره به طرح حمایتی اختصاص بسته لوازم خانگی به اقشار آسیب پذیر، گفت: این طرح هنوز اجرایی نشده اما براساس این طرح با چند کارخانه تولید کننده لوازم خانگی که ارز به آنها اختصاص داده می شود مذاکره شده تا 4 قلم لوازم خانگی اصلی را با قیمت مناسبت در اختیار اقشار آسیب پذیر قرار گیرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بسته حمایتی لوازم خانگی شامل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی و اجاق گاز است، افزود: مقرر شده تا هزار بسته لوازم خانگی حمایتی به زوج های جوانی که فرزندان بازنشسته سازمان بازنشستگی کشور هستند اعطا شود. 

,

وی بیان داشت: البته برنامه ما  اختصاص 300 هزار بسته است که پیش بینی می شود هزار بسته آن تا شهریور ماه اختصاص یابد. 

,

مدرس خیابانی با بیان اینکه وقتی اقتصاد با شوک روبرو می شود برای حمایت از اقشار آسیب پذیر باید بسته حمایتی تعیین کرد،  اظهار داشت: اختصاص بسته های حمایتی به اقشار آسیب پذیر مانع له شدن اقشار آسیب پذیر در زیر فشارهای اقتصادی می شود. 

,

وی گفت: اسامی واجدین شرایط برای این کمک ها استخراج شده است و امیدواریم این طرح اجرا شود. 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه