اخبار داغ

با تجلی جلوه‌های بی‌نظیر همدلی در دیار علویان انجام شد؛

توزیع 3400 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان نور

توزیع 3400 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان نور
مرحله اول رزمایش مؤمنانه 3 هزارو 400 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 300 هزارتومان در شهرستان نور آماده‌سازی و اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مرحله اول رزمایش مؤمنانه 3هزارو 400 بسته معیشتی به ارزش هر بسته 300 هزارتومان پنجشنبه شب در شهرستان نور آماده‌سازی و اهدا شد.

علی شادمان فرماندار نور در حاشیه رزمایش در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص رزمایش مؤمنانه اظهارکرد: سه هزار و 400 بسته حمایتی مؤمنانه به ارزش هر بسته 300 هزار تومان به همت خیرین و مردم شریف با حمایت مسئولان و ریاست امام جمعه و مدیریت فرمانده سپاه ناحیه نور آماده و توزیع شد.

وی با اشاره به رزمایش مؤمنانه در سه مرحله تصریح کرد: مرحله اول رزمایش اجرایی شد و این مرهمی برای نیازمندان است اما مشکلات و نیازهای مردم بسیار جدی است و این نمادی از همدلی مردم است که قطعاً مؤمنین و خیرین، هموطنان و نیازمندان را فراموش نمی‌کنند.

فرماندار نور در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان نور تصریح کرد: وضعیت شهرستان در حال حاضر مطلوب است اما خطر بیماری هنوز ادامه دارد و در اوج کرونا 83 نفر در بیمارستان شهرستان نور بستری بودند که با کمک مردم و خیرین به ویژه کادر درمانی شهرستان و مرکز بهداشت این تعداد به 30 نفر رسید.

این مسئول بر ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در شهرستان نور تأکیدکرد و افزود: وضعیت شهرستان از نظر شیوع بیماری شکننده است و لحظه‌ای بی توجهی و عدم مراعات بهداشتی باعث شدت بیماری در شهرستان می‌شود.

وی گفت: مسافران شریف برای حفظ سلامتی خودشان و همشهریان تا عادی شدن شرایط به شهرستان نور تشریف نیاورند.

فرماندار نور خاطرنشان کرد: اگر چه مسافرت برای انبساط خاطر و آرامش انسان نیاز است اما در شرایط سخت بیماری جان مسافران و همشهریان را به خطر می‌اندازد و اگر مدتی همه با هم شرایط بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنیم شرایط سریع‌تر به وضعیت مناسب می‌رسد که مسافران شریف می‌توانند با آرامش خاطر وارد شهرستان شوند و با نهایت احترام آماده از پذیرایی آن‌ها هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نور در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص رزمایش مؤمنانه در شهرستان نور اظهارکرد: مرحله نخست رزمایش مؤمنانه با عید ولایت همزمان شد که در راستای این فرهنگ علوی که در کشور نهادینه است از مولایمان علی (ع) آموختیم که در کمک رسانی و دستگیری از نیازمندان همت مضاعف داشته باشیم.

سید جعفر حسینی با اشاره به سخنان رهبری نسبت به کمک مؤمنانه با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر کشور تصریح کرد: این حرکت بسیجی و جهادی نسبت به بسیاری از کشورهای مدعی پیشرفت بسیار خاص بود و با توجه به اینکه از 10 کشور مبتلا به کرونا در سطح جهان بودیم اما آسیب‌های کمتری نسبت به کشورهای حتی آمریکایی و اروپایی دیدیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نور تأکیدکرد: خیرین و مردم شریف کشور که نسب به همنوعان خود دغدغه داشتند، نیاز آسیب‌دیدگان وهمشهریان خود را در این موقعیت خاص درک کردند و به یاری آن‌ها شتافتند که از نظر مادی و آرامش روحی و مهار ویروس در این شرایط بسیار مؤثربود و امیدواریم هرچه سریع‌تر این ویروس منحوس از زندگی مردم دور شود و مردم به زندگی عادی خود بازگردند.

وی با اشاره به دهه محرم و فرهنگ علوی اظهارکرد: در سال‌های گذشته سفره‌های اطعام و نذری‌ها در مکان‌های مختلف بر پا بود اما با این شرایط و با توجه یه سخنان مقام معظم رهبری باید تابع دستورات ستاد کرونا باشیم و می‌توانیم نذورات خود را به سمت کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر و نیازمند سوق دهیم که هم نذرها ادا شود و هم گامی برای رفع مشکلات همنوعان خود برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور نیز با اشاره به مرحله اول از رزمایش مؤمنانه اظهار کرد: سه هزارو 400 بسته حمایتی با همت و تلاش مجدانه همه دست اندرکاران، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان به ویژه اداره صمت، اتاق اصناف، خیرین و مردم شریف شهرستان آماده سازی شد.

سید نعمت اسدی تصریح کرد: این بسته حمایتی برای جانبازان از قشر آسیب پذیر و خانواده‌های نیازمند کرونایی در نظر گرفته شد که بسته‌های بهداشتی نیز با رویکرد پایگاه محور و محرمانه اهدا ‌شد.

وی خاطر نشان کرد: با ریاست امام جمعه، فرماندار نور و مسئولان شهرستانی جلساتی برای مرحله دوم رزمایش در ایام محرم برگزار شد که هدف برپایی دو آشپزخانه در شهرستان به مرکزیت نور و چمستان با اخذ مجوز بهداشتی برای اطعام دهی است.

این مسئول با اشاره به مرحله سوم رزمایش مؤمنانه در آخر ماه سفر افزود: مرحله سوم با رویکرد مرحله اول و تهیه بسته‌های حمایتی برای نیازمندان و اقشار آسیب پذیر است که با تلاش و زحمات خیرین، مردم و مسئولان امیدواریم بتوانیم در کاهش آلام و دردهای مردم تأثیرگذار باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه