اخبار داغ

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد؛

تست کرونا ۲۵۰۱ نفر در 24 ساعت گذشته مثبت شد

تست کرونا ۲۵۰۱ نفر در 24 ساعت گذشته مثبت شد
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۷۳ نفر از آنها بستری شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2501 بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که 1173 نفر از آنها بستری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۳۸ هزار و ۸۲۵ نفر رسید، ادامه داد: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۹ هزار و ۳۳۱ نفر رسید.

,

لاری با اشاره به اینکه ۳۹۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، اظهار کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۹۳ هزار و ۸۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

,

وی با بیان اینکه تا کنون دو میلیون و ۸۱۲ هزار و ۴۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، افزود: استان‌های مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.

,

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: همچنین استان‌های فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه