اخبار داغ

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد:

ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا ساعت 24 امروز

ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا ساعت 24 امروز
مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 22 امروز 24 مرداد از رودهن به سمت آمل و در محور کندوان تردد از ساعت 15 تا 24 امروز از کرج و ابتدای آزاد راه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها  در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* انسداد موقت پنج جاده به دلیل کاهش ایمنی

, * انسداد موقت پنج جاده به دلیل کاهش ایمنی,

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر پنج  جاده به دلیل کاهش ایمنی مسیر مسدود است که در این باره می توان به محورهای رامیان - اولنگ -  شاهرود و شهداد - نهبندان، جاده فرعی شمشک - دیزین، جاده‌‌ خرم‌آباد - پلدختر و محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 اشاره کرد در محور قزوین-همدان تردد از باند کناری انجام می‌شود.

,

*  ترافیک نیمه سنگین در محور کندوان مسیر جنوب به شمال

, *  ترافیک نیمه سنگین در محور کندوان مسیر جنوب به شمال,

وی درباره ترفیک فعلی محورهای منتهی به شمال کشور اظهار کرد: در حال حاضر دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک نیمه سنگین در محور کندوان مسیر جنوب به شمال محدوده بیلقان، سرودار، پورکان، آتشگاه، آدران، پل خواب، سیاه بیشه و هریجان نشان می دهد.

,

محرابی نیا گفت: در حال حاضر همچنین تردد در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه‌، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

,

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، اضافه کرد: در محور چالوس مه گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است.

,

* ترافیک جاده ها بیشتر شد

, * ترافیک جاده ها بیشتر شد,

وی تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد 2210 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 2.6 درصد افزایش دارد در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5  صبح ثبت شد.

,

* هراز و کندوان امروز یک طرفه می شود

, * هراز و کندوان امروز یک طرفه می شود,

محرابی نیا گفت: تردد موتور سیکلت تا ساعت 6 روز شنبه 25 مرداد در  محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

,

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 22 امروز 24 مرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع است و با اعلام مأموران پلیس راه منطقه تردد خودرو از ساعت 17 تا 22 امروز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

,

وی اضافه کرد: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 امروز جمعه 24 مرداد از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است با اعلام مأموران پلیس راه منطقه تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

,

* ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا ساعت 24 امروز 

, * ممنوعیت تردد کامیون در هراز تا ساعت 24 امروز ,

محرابی نیا تصریح کرد: در محور کندوان تردد انواع تریلر و کامیون کماکان ممنوع است همچنین در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

,

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها افزود: تردد کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 امروز در محور هراز ممنوع است.

,

‌* آزادراه تهران-کرج-تهران پرترددترین جاده کشور 

, ‌* آزادراه تهران-کرج-تهران پرترددترین جاده کشور ,

وی بیان کرد:‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه تهران-کرج، آزادراه‌ ‌کرج-تهران و آزادراه کرج-قزوین پرترددترین جاده‌های کشور بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه