اخبار داغ

باید با شرایط کنار بیاییم

اقلیمی: ورزشکارانی که شانس بیشتری دارند، کمک هزینه دریافت می کنند/ 7 ماه تا مسابقات گزینشی فرصت داریم

اقلیمی: ورزشکارانی که شانس بیشتری دارند، کمک هزینه دریافت می کنند/ 7 ماه تا مسابقات گزینشی فرصت داریم
مربی تیم ملی آبهای آرام گفت: باید با ویروس کرونا زندگی کرد و با همین شرایط کار را دنبال کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، ایرج اقلیمی درباره شرایط فعلی قایقرانان اظهار کرد: جلسه کمیته فنی برگزار شد و ما هم گزارش خود را ارائه دادیم. تمرینات بچه‌ها پس از تعطیلی اردوها تعطیل نشده اما به هر حال شرایط اردویی متفاوت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه تمرینات ملی‌پوشان را از طریق فضای مجازی رصد می‌کند، بیان کرد: بیشتر بچه‌ها در تهران در حال تمرین هستند و گزارش تمرینات را به من می‌دهند. در انزلی هم یکی دو قایقرانی تحت نظر خودم تمرین می‌کنند.

,

اقلیمی همچنین گفت: در جلسه کمیته فنی قرار بر این شد که از ورزشکارانی که شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارند، حمایت شود و کمک هزینه دریافت کنند تا بخشی از هزینه‌هایشان جبران شود. فکر نمی‌کنم به زودی شرایط همه‌گیری کرونا رفع شود و باید با همین‌گونه تصمیمات کار را پیش ببریم.

,

وی ادامه داد: تا جایی که اطلاع دارم رقبا در حال تمرین هستند البته در شهرهای مختلف و اردو ندارند. فرصت زیادی هم نداریم. باید سعی کنیم وقفه‌ای که ایجاد شد و مسابقات به تعویق افتاد را جبران کنیم.

,

اقلیمی با اشاره به تمرین شاگردانش با حمایت فدراسیون گفت: در جلسه کمیته فنی قرار شد 3 ورزشکار کایاک و 2 ورزشکار کانوکانادایی که شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارند، کمک هزینه دریافت کنند تا ببینیم شرایط به چه صورت پیش خواهد رفت.

,

وی درباره شروع اردوها اظهار کرد: همه چیز بستگی به نظر ستادهای مبارزه با کرونا و نظر وزارت ورزش دارد، اگر تصمیم به برپایی اردو باشد، شرایط بهتر خواهد شد اما با وضع فعلی امکان برپایی اردو نیست.

,

اقلیمی در پایان گفت: مسابقات انتخابی المپیک در عید سال آینده برگزار می شود و حدود 7 ماه مهلت داریم. باید ببینیم چه تصمیمی گرفته می‌شود، بچه‌ها هم در همین شرایط تمرینات خود را دنبال می‌کنند و تقریبا هر 2 هفته یکبار تست داریم و عملکرد خود را به من گزارش می‌کنند. نمی‌توانم بگویم شرایط ایده‌آل است اما باید با این شرایط کنار بیاییم و تمرینات را دنبال کنیم.

,

انتهای پیام

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه