اخبار داغ

تمرکزمان روی دو بازی آینده است

صادقی: گول شرایط را نمی‌خوریم/ امیدوارم اشتباهات داوری باعث تغییر در جدول نشود

صادقی: گول شرایط را نمی‌خوریم/ امیدوارم اشتباهات داوری باعث تغییر در جدول نشود
سرمربی سایپا گفت: گول شرایط را نمی‌خوریم و تمرکز صد درصد داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار سایپا مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تمام تلاش‌مان این است که با تمرکز ادامه مسابقات را انجام دهیم. بچه‌های ما با تمام وجودشان تلاش کردند که نتایج بهتری بگیریم. نفت مسجدسلیمان فوتبال خوبی را بازی می‌کند و نسبت به تیمی که دارد واقعاً خوب نتیجه گرفته است. امیدوارم نتیجه خوبی کسب کرده و شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه شاید نفتی‌ها به دلیل قرار گرفتن در میانه جدول انگیزه کمتری داشته باشند، گفت: نفت مسجدسلیمان فوتبال خوبی بازی می‌کند و وقتی در میان تیم‌های مدعی برای قهرمانی جام حذفی قرار گرفته است، یعنی تیم خوبی است. ما گول این شرایط را نمی‌خوریم و تمرکز صد درصد داریم و می‌دانیم فردا می‌توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

,

مربی تیم فوتبال سایپا درباره بحث‌ داوری‌ هفته‌های پایانی لیگ برتر تصریح کرد: در بازی هفته گذشته از داوری ضرر کردیم و یک پنالتی برای ما گرفته نشد. در نیم فصل اول، سایپا بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری داشت. امیدوارم داوران در این دو هفته تمرکز خوبی داشته باشند و اشتباهات داوری باعث نشود جدول لیگ تغییری کند. به تمام داوران اطمینان داریم و می‌دانیم تلاش می‌کنند که عدالت برقرار شود.

,

صادقی در مورد پیش‌بینی‌اش از رتبه سایپا در پایان فصل تأکید کرد: امتیازات تیم‌ها در پایین جدول نزدیک به هم است و هر تیمی تلاش کند، می‌تواند نتیجه بهتری کسب کند.

,

وی راجع به اینکه پس از بازی با ماشین‌سازی با بازیکنانش برای ادامه لیگ صحبت‌های جدی انجام داده بود، یادآور شد: پس از بازی با ماشین‌سازی، رتبه‌مان بهتر شد، اما دیدید که امتیازات نزدیک بود و بهتر بود که در این باره با بازیکنان صحبت کنیم. خوشبختانه بازیکنان سایپا درک خوبی دارند و خدا کند فردا نتیجه بهتری کسب کنیم.

,

مربی تیم فوتبال سایپا درباره برنامه‌های این تیم برای فصل آینده تصریح کرد: تمرکزمان روی دو بازی آینده در لیگ است که بتوانیم نتیجه بگیریم و سپس درباره فصل آینده صحبت خواهیم کرد.

,

انتهای پیام

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه