اخبار داغ

در خطبه‌های این هفته نماز جمعه استان کرمان مطرح شد؛

متضرر شدن کشاورزان به دنبال سنگ‌اندازی انجمن نخلداران در فصل برداشت خرما/ تمام توان دشمن تمرکز بر روی تحریف واقعیت ها است

متضرر شدن کشاورزان به دنبال سنگ‌اندازی انجمن نخلداران در فصل برداشت خرما/ تمام توان دشمن تمرکز بر روی تحریف واقعیت ها است
حجت الاسلام جعفر ریگانی گفت: انجمن خرما همه ساله با شروع برداشت محصول خرما با سنگ اندازی و حمایت نکردن از کشاورزان برای این قشر مشکلاتی ایجاد می کند، نبود حمایت انجمن و نرخ پایین خرما باعث شده بسیاری از نخلستان ها به بیابان تبدیل شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، حجت الاسلام روح الله کریم آبادی امام جمعه موقت فهرج در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به در پیش رو بودن ماه محرم بیان کرد: دشمن از روحیه عاشورایی ملت ما خوف دارد و به دنبال کم رنگ کردن حضور مردم در مجالس سیدالشهدا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه موقت فهرج: دشمن از روحیه عاشورایی ملت ایران خوف دارد

, امام جمعه موقت فهرج: دشمن از روحیه عاشورایی ملت ایران خوف دارد, امام جمعه موقت فهرج: دشمن از روحیه عاشورایی ملت ایران خوف دارد,

وی با تأکید بر رعایت اصول بهداشتی در مجالس ایام محرم گفت: به کوری چشم دشمنان مراسمات عزای امام حسین علیه السلام را با ملاحظات و اصول بهداشتی برگزار و دشمن را در رسیدن به مقاصد خود مایوس می کنیم.

,

کریم آبادی‌ در ادامه به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در عید قربان اشاره و اظهار کرد: دشمن امروز علاوه بر تحریم از ابزاری به نام تحریف در جهت تضعیف اراده ملت ایران استفاده می کند.

,

امام جمعه موقت فهرج دلیل روی آوردن دشمن به جریان تحریف را شکست در عرصه های نظامی، دفاعی و تا حدود زیادی اقتصادی عنوان و خاطرنشان کرد: امروز نیاز است ما جریان تحریف را بشناسیم و در فضای مجازی سواد رسانه ای خود را بالا ببریم و هم سو با شبهات دشمن حرکت نکنیم.

,

امام جمعه رودبار جنوب: کودتای ۲۸ مرداد مصداق بارز غیرقابل اعتماد بودن آمریکا است

, امام جمعه رودبار جنوب: کودتای ۲۸ مرداد مصداق بارز غیرقابل اعتماد بودن آمریکا است, امام جمعه رودبار جنوب: کودتای ۲۸ مرداد مصداق بارز غیرقابل اعتماد بودن آمریکا است,

حجت الاسلام گروهی امام جمعه رودبارجنوب در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: از مهمترین پیام های جریان مباهله این است اگر در مقابل دشمنان محکم بایستیم و مقاومت کنیم دشمن عقب نشینی می کند.

,

وی افزود: دلیل اینکه رهبر انقلاب تاکید می کنند نباید به آمریکا اعتماد کنیم، تجربه های  تلخ تاریخی مانند کودتای ۲۸ مرداد است.

,

امام جمعه رودبارجنوب با اشاره به وقایع روز مباهله بیان کرد: قرآن به همه ما در مورد ایام الله تذکر می دهد و یکی از روزهای خدا روز مباهله است.

,

حجت الاسلام گروهی ابراز کرد: بعضی از روزها سرنوشت ساز و تاریخ ساز هستند، روز مباهله جزء روزهای تاریخی است، مباهله مسئله بسیار مهم و تاریخی است.

,

وی ادامه داد: مصدق اشتباه بزرگی کرد و آن اعتماد به آمریکا بود، تصور می کرد پشتیبان او خواهد ماند ولی آمریکا در خفا با انگلیس بر علیه او اقدام کرد، دشمنان با کنار زدن روحانیت و تعطیل کردن مجلس توانستند کودتای ۲۸ مرداد را راحت تر رقم بزنند.

,

امام جمعه موقت ریگان: متضرر شدن کشاورزان به دنبال سنگ اندازی انجمن نخلداران در فصل برداشت خرما

, امام جمعه موقت ریگان: متضرر شدن کشاورزان به دنبال سنگ اندازی انجمن نخلداران در فصل برداشت خرما , امام جمعه موقت ریگان: متضرر شدن کشاورزان به دنبال سنگ اندازی انجمن نخلداران در فصل برداشت خرما,

حجت الاسلام جعفر ریگانی امام جمعه موقت ریگان امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان ریگان ضمن سفارش همه به تقوای الهی اظهار کرد: انجمن خرما همه ساله با شروع برداشت محصول خرما با سنگ اندازی و حمایت نکردن از کشاورزان برای این قشر مشکلاتی ایجاد می کند.

,

وی با اشاره به اینکه انجمن نخلداران به جای تقویت بنیه این قشر، مشکلاتی برای آن ها ایجاد می کند، تصریح کرد: نبود حمایت انجمن و نرخ پایین خرما باعث شده  بسیاری از نخلستان ها به بیابان تبدیل شوند.

,

ریگانی با اشاره به طوفان‌های شدید شن و ریزگرد‌ها در ریگان، خواستار تسریع در روند اجرای طرح‌های بیابان زدایی در شهرستان شد.

,

امام جمعه موقت ریگان تصریح کرد: با توجه به طوفان‌های شدید شن و گرد و غبار، محصول امسال خرمای نخلداران دچار خشکیدگی وریزش شده است.

,

وی با بیان اینکه صدای عطش و بی آبی در بعضی از روستا‌ها و مرکز شهر شنیده می شود، از مسئولان استان خواست در این زمینه چاره اندیشی کنند.

,

حجت الاسلام ریگانی در خاتمه  گفت: در طول تاریخ هر ملت و یا مسئولی به آمریکا اعتماد کرده است، سیلی محکمی در زمینه های اقتصادی، سیاسی و…  خورده است.

,

امام جمعه ارزوئیه: تمام توان دشمن تمرکز بر روی تحریف واقعیت ها است

, امام جمعه ارزوئیه: تمام توان دشمن تمرکز بر روی تحریف واقعیت ها است, امام جمعه ارزوئیه: تمام توان دشمن تمرکز بر روی تحریف واقعیت ها است,

حجت الاسلام سید یوسف منصوری امام جمعه ارزوئیه در خطبه های این هفته این شهرستان عنوان کرد: یکی از مسائل مهم از جنبه با اهمیت این موضوع که دشمن با تمام توان روی آن کار می کند تحریف واقعیت ها است و رهبر معظم انقلاب هم شکست تحریم ها را منوط به شکست تحریف ها می دانند.

,

وی افزود: شکست تحریم ها یک بشارت است که در مرحله اول با شکست تحریف ها که یک پند برای ملت ایران است رقم می خورد.

,

امام جمعه ارزوئیه بیان کرد: امروز جنگ، جنگ اراده‌ها است و دشمن می داند که در میدان واقعی کاری از دستش بر نمی آید به همین جهت در صدد تضعیف اراده ملت ایران است.

,

منصوری بیان کرد: امروز جریانات نفوذ، تردید، تحریم و تحریف یاری‌گر دشمن هستند و آنچه امروز در دست رسانه ها و به نفع دشمن می چرخد مسئله تحریف است.

,

وی یادآور شد: سیاست هایی که با هزینه های هنگفت بر کرسی می نشستند و غالبا هم پیروز عمل می کردند امروز در قالب نرم و نامحسوس تحریف جا گرفته اند و کتمان حقیقت و امنیت در دنیای رسانه نمونه ی بارز آن است.

,

امام جمعه ارزوئیه تصریح کرد: واژگون جلوه دادن حقیقت و واقعیت در مارپیج سکوت رسانه ها خیانت هایی را از جمله خیانت آل سعود در در یمن را رقم زد.

,

منصوری خاطرنشان کرد: یکی از بی انصافانه ترین موارد تحریف، مسئله ی مقصر تراشی است زمانی که مسئولان جامعه با وجود امکانات تحت اختیار موظف اند پاسخگو باشند در برابر مطالبات به حق مردم، تحریف هایی پدید می آید.

,

امام جمعه رابر: مخاطب پیام عاشورا فرت همه انسان ها است

, امام جمعه رابر: مخاطب پیام عاشورا فرت همه انسان ها است, امام جمعه رابر: مخاطب پیام عاشورا فرت همه انسان ها است,

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر بدر خطبه های این هفته نماز جمعه رابر اظهار کرد: پس از  متفاوت ترین ماه رمضان امسال محرم و عاشورایی متفاوت را تجربه خواهیم کرد.

,

وی افزود: ماه مبارک رمضان، محرم و صفر دو مناسبت بزرگ  و ۲ ذخیره راهبردی در زندگی مسلمانان، شیعیان و انسانیت است.

,

امام جمعه رابر بیان کرد: اگر مناسک رمضانیه بیشتر در بین مؤمنان نفوذ دارد اما مناسک عاشورایی رد پایی روشن در زندگی همه انسان‌ها از هر قشر، قوم، دین، مذهب، فرهنگ و عقیده دارد.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: خیمه حسینی خیمه برافراشته همه انسانیت است و مخاطب پیام عاشورا فطرت انسان‌ها است.

,

وی عنوان کرد: غم بزرگ عزای حسینی و طوفان حزن و اندوه و بکاء که هرساله با فرارسیدن محرم تجدید می‌شود امسال با غم مضاعف هجران از اقامه دلخواه عزای حسینی همراه است.

,

امام جمعه رابر در پایان خاطرنشان کرد: در حالی که اکثریت مردم نجیب ایران در غم ابتلا به بیماری کرونا و رنج معیشت، سخت گرفتارند، غم و اندوه بزرگ دیگری دل‌هایشان را می‌فشارد که فرارسیدن ماه حزن ، اندوه و ماتم سید الشهدای حسینی است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه