اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه استان همدان مطرح شد؛

لزوم اقامه عزا در ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی/پیمان دوستی با رژیم صهیونیستی، خنجر زدن از پشت به جامعه اسلامی است

لزوم اقامه عزا در ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی/پیمان دوستی با رژیم صهیونیستی، خنجر زدن از پشت به جامعه اسلامی است
پس از ماه ها تعطیلی و با خارج شدن شهرستان های استان همدان از وضعیت قرمز کرونا، نماز عبادی-سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم، در میعادگاه های نماز جمعه اقامه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ نماز عبادی – سیاسی جمعه امروز با حضور پرشور مردم در مرکز و شهرستانهای مختلف استان همدان، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزارشد. ائمه ی جمعه استان، ضمن گرامیداشت روز مباهله، بر لزوم حفظ وحدت و ایستادگی در برابر تحریم های همه جانبه دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران، تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

امام جمعه همدان: لزوم وحدت مردم لبنان

, امام جمعه همدان: لزوم وحدت مردم لبنان , امام جمعه همدان: لزوم وحدت مردم لبنان ,

آیت الله حبیب الله شعبانی، امام جمعه همدان در خطبه های این هفته نماز جمعه استان همدان با بیان این که وضعیت استان همدان از شرایط قرمز خارج شده است گفت: از مردم می خواهیم تا همچنان پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و همه از ماسک استفاده کنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان در بخش بعدی سخنان خود، حوادث لبنان و انفجاری که در آنجا اتفاق افتاد را نشان دهنده سوءنیت و برنامه ریزی دشمن برای تضعیف جبهه مقاومت عنوان کرد.

,

وی با اشاره به ماجرای صلح امارات با رژیم صهیونیستی تاکید کرد: در اتفاق اخیر هم امارات بعنوان یک کشور اسلامی، روابط خود را با رژیم آدم کش اسرائیل عادی کرده که نشان از بی غیرتی دینی است.

,

شعبانی عنوان کرد: سرنوشت اسرائیل را جوان های مقاومت مشخص می کنند، نه کشورهایی که آن را به رسمیت می شناسند.

,

وی ادامه داد: تحریف و تحریم در لبنان نشان داده شد و جوانان مقاومت اجازه نخواهند داد وحدت لبنان از بین برود.

,

امام جمعه همدان در پایان خاطر نشان کرد: دیوار آمریکا بسیار سست است و هر کسی به آن تکیه کند فرو می ریزد.

,

امام جمعه ملایر: مراسم های ماه محرم با رعایت پروتکل های برگزار شود

, امام جمعه ملایر: , امام جمعه ملایر: , مراسم های ماه محرم با رعایت پروتکل های برگزار شود, مراسم های ماه محرم با رعایت پروتکل های برگزار شود,

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ملایر با اشاره به جایگاه روز مباهله اظهار کرد: این روز از اعیاد بزرگ شیعیان است که عظمت و فخر پیامبر اکرم(ص) و امیرالمومنین علی علیه السلام بر همه مشخص شد.

,

وی با بیان جریان روز مباهله تصریح کرد: جریان مباهله روز اثبات حقانیت اسلام و جایگاه اهل بیت علیهم السلام است.

,

امام جمعه ملایر با تقدیر از کادر پزشکی و درمان اظهار کرد: گروه ها و نیروهای جهادی نیز در کنار کادر درمان در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا بودند.

,

وی به برگزاری رزمایش کمک های مومنانه در ایام کرونا اشاره کرد و افزود: این اقدام بسیار قابل تقدیر است و نباید فراموش شود و در ایام محرم و صفر نیز برای کمک به نیازمندان باشد ادامه دار باشد.

,

برقراری با تاکید بر وظیفه مسئولین نسبت به نظارت بر بازار فروش اجناس تاکید کرد: باید جلوی رشد قیمت ها و گران‌فروشی ها گرفته شود.

,

وی به روند ساخت مصلی حضرت ابوالفضل (ع) اشاره کرد و گفت: در ایام کرونا به همت هیئت امنا و کمک مردم و مسئولین مصلی ملایر تکمیل و از هفته آینده در مصلی برگزار می شود.

,

امام جمعه ملایر با سالروز بازگشت افتخار آفرین آزادگان در ۲۶ مرداد ماه اشاره کرد و گفت: آزادگان ما سال های سال در زندان های بعث گرفتار بودند اما تسلیم نشدند و تک تک آزادگان معلم درس مقاومت هستند.

,

وی افزود: آزادگان معلمان مقاومت هستند که درس آزادگی را به همه ما دادند و باید جایگاه آنان به خوبی حفظ شود.

,

حجت السلام برقراری گفت: ما درس مقاومت را از آزادگان فرا گرفتیم و در این سال ها با این درس انقلاب را در مقابل توطئه های دشمن حفظ کردیم.

,

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم تاکید کرد: سلامت و معنویت در کنار هم هستند و دشمن به دنبال دو دستگی از این طریق است.

,

امام جمعه ملایر با بیان اینکه دوقطبی سازی از سلامت و معنویت، یک تحریف بزرگ است.پ از دلدادگان اباعبدالله خواست که مراسم های ماه محرم را طبق دستور ستاد مقابله با کرونا و پروتکل های بهداشتی برگزار کنند.

,

امام جمعه نهاوند: پیمان دوستی با رژیم صهیونیستی خنجر زدن از پشت به جامعه اسلامی است

, امام جمعه نهاوند: پیمان دوستی با رژیم صهیونیستی خنجر زدن از پشت به جامعه اسلامی است, امام جمعه نهاوند: پیمان دوستی با رژیم صهیونیستی خنجر زدن از پشت به جامعه اسلامی است,

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند درخطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: اقدامات آمریکایی ها در منطقه برای ایجاد ناامنی و به جان هم انداختن کشورهای مسلمان است.

,

وی اظهار داشت: امارات به دستور ترامپ با رژیم صهیونیستی پیمان دوستی می بندد که این کار خنجر زدن از پشت به مسلمانان است.

,

امام جمعه نهاوند افزود: این کشورهای به ظاهرا مسلمان با به رسمیت شناخت رژیم صهیونیستی با نام اسلام به مسلمانان خیانت می کنند و ایتن امر، ضربه به اسلام است.

,

وی ادامه داد: اماراتی ها هم مثل آل سعود ظاهرا مسلمان هستند ولی باطن آنها کفر محض است و برای خوش آمد ترامپ، این‌ پیمان را با رژیم صهیونیستی منعقد کردند.

,

مغیثی اظهار داشت: هدف آمریکایی ها برای حضور در منطقه، تامین منافع مادی خود و امنیت رژیم صهیونیستی است.

,

امام جمعه نهاوند افزود: در هرجایی که امریکایی ها حضور دارند، آشوب و ناامنی هم هست و تنها راه ایجاد صلح در منطقه، خروج آنها از این منطقه است.

,

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز واقعه مباهله گفت: خداوند هم مباهله را وسیله حقانیت اهل بیت قرار داده است و هم آیه ولایت را برای جایگاه حضرت علی(ع) و جایگاه بعد از پیامبر بیان کرده است.

,

مغیثی تاکید کرد: به برکت ولایت بود که در انقلاب پیروز شدیم و در تمامی بحران های پیش آمده برای کشور نیز، با پیروی از ولایت بر مشکلات پیروز شدیم.

,

وی در پایان خطبه های نماز جمعه عنوان کرد: مردم با تبعیت از ولایت در طول این ۴۰ سال در مقابل تهدیدات دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند.

,

امام جمعه رزن: عادی سازی رابطه امارات و رژیم صهیونیستی یک اقدام خائنانه است

, امام جمعه رزن: عادی سازی رابطه امارات و رژیم صهیونیستی یک اقدام خائنانه است, امام جمعه رزن: عادی سازی رابطه امارات و رژیم صهیونیستی یک اقدام خائنانه است,

حجت الاسلام عبدالعظیم ملازاده، امام جمعه رزن در خطبه های این هفته نماز جمعه رزن اظهار کرد: روز مباهله پیروزی اندیشه و تفکر استدلالی اسلام در برابر مسیحیان نجران است.

,

وی گفت: متاسفانه،ضعیف ترین حمایت ها از خانواده به عنوان کوچکترین نهاد اجتماعی که مهمترین نقش‌ها را دارد، می شود.

,

امام جمعه رزن با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی به مشکل جدی جامعه تبدیل شده است، ادامه داد: بسیاری از این آسیب های اجتماعی باید در خانواده رفع شود چرا که بسیاری از مشکلات فرهنگی، ریشه در مشکلات خانوادگی دارد

,

مولازاده با بیان اینکه بازنشستگان رکن اساسی اجتماعی و خانوادگی هستند، افزود: امروز و آینده کشور را مدیون بازنشستگان هستیم.

,

وی صلح امارات و رژیم صهیونیستی را یک حماقت آشکار دانست و گفت: این خیانت هرگز توسط ملتهای مسلمان بخشیده نخواهد شد.

,

امام جمعه رزن این اقدام را حرکتی خطرناک که موجب تضعیف ملت فلسطین خواهد بود معرفی کرد و افزود: عادی سازی این رابطه موجب دخالت‌های این رژیم جنایتکار در مسائل منطقه می شود.

,

وی با بیان اینکه این صلح موجب حضور همه جانبه صهیونیستی در منطقه خواهد شد، تاکید کرد: البته قطعا این حضور جبهه مقاومت را نیز تقویت خواهد کرد زیرا با این اقدام جبهه مقاومت علت کافی و لازم برای حضور پر قدرت تر را به دست آورده است.

,

امام جمعه اسدآباد: عزای امام حسین (ع) باشکوه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود

, امام جمعه اسدآباد: عزای امام حسین (ع) باشکوه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود, امام جمعه اسدآباد: عزای امام حسین (ع) باشکوه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود,

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نمازجمعه این هفته، با اشاره به قرارگیری در آستانه ماه محرم، گفت: انتظار می رود که با رعایت پروتکل بهداشتی مراسمات عزاداری شهرستان با شکوه برگزار شود.

,

حسینی مجد اظهار کرد: بازنشستگان کسانی هستند که حداقل ۳۰ سال در عرصه های مختلف خدمت کردند و باید تکریم و جایگاه و اخلاق محوری را نسبت به آنان داشته باشیم.

,

وی با اشاره به نبود آسایشگاه سالمندان در اسدآباد، یادآوری کرد: لازم است که با کمک خیرین، این فضا برای سالمندان و بازنشستگان ایجاد شود.

,

امام جمعه اسدآباد با اشاره به گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، گفت: باید دست آزادگان را بخاطر صبر و استقامتشان بوسه زنیم و از ایثار و گذشت و مجاهدتشان تقدیر کنیم.

,

وی از برگزاری جشن غدیر در ۴۱ مسجد شهر و روستا خبر داد و افزود: از چند روز گذشته رزمایش کمک مؤمنانه برای کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا با حضور پر رنگ سپاه آغاز شده که لازم است در این امر، همه خیرین پای کار بیایند.

,

حسینی مجد با اشاره به روایتی از ائمه اطهار، ادامه داد: مواسات و کمک مؤمنانه در دین ما جایگاهی ویژه دارد و ما باید در شرایط سخت کنونی، با کمک خود و دستگیری از دیگران موجب خشنودی و رضای خداوند شویم.

,

امام جمعه اسدآباد با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه محرم، تاکید کرد: انتظار می رود که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسمات عزاداری شهرستان با شکوه برگزار شود.

,

امام جمعه کبودراهنگ: به بهانه رونق اقتصادی عزت مردم را به ذلت نکشید

, امام جمعه کبودراهنگ: به بهانه رونق اقتصادی عزت مردم را به ذلت نکشید, امام جمعه کبودراهنگ: به بهانه رونق اقتصادی عزت مردم را به ذلت نکشید,

حجت الاسلام نقی باقری، امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نماز عبادی سیاسی امروز این شهرستان، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی با اشاره به مسئله مباهله اظهار کرد: مباهله حقانیت و برتری دین مبین اسلام بر ادیان قبل و بعد از آن بود.

,

وی افزود: ماندگاری دین اسلام در گرو اخلاص و حقانیت پیامبر گرامی بود که با تمام وجود خود و خاندانش را فدای اسلام کرد.

,

امام جمعه کبودراهنگ با تقدیر از جهادگران عرصه سلامت گفت:از کلیه جهادگران عرصه سلامت که سلامتی خود را فدای سلامت ملت کردند تقدیر و تشکر کرده و برای سلامتی شهید زنده شهرستان کبودراهنگ حاج اسماعیل گره کانی که در بستر بیماری به سر می برند نیز دعا میکنم.

,

باقری با اشاره به روز ۲۶ مرداد ماه و سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی بیان کرد: آزادگان سرافراز غریبانه و شجاعانه نماد مقاومت و ایثار و سفیران سرافرازی در بند دشمنان بودند و عزت ایران مرهون تلاش ها و مجاهدت های این عزیزان است.

,

وی در خصوص طرح پیش فروش نفت افزود: به بهانه گشایش و رونق اقتصادی عزت نظام اسلامی و مردم را به ذلت نکشید و دست بردارید.

,

خطیب جمعه شهرستان کبودراهنگ با اشاره به مسئله بنزین گفت: سهمیه بندی بنزین باید با توجه به نفوس مردم باشد نه با توجه به میزان و تعداد خودرو؛ چرا که مردم این کشور انقلاب کروند نه خودروها و وسایل نقلیه.

,

باقری در انتها با انتقاد شدید از کشورهای عربی در مسئله لبنان خاطرنشان کرد: تکیه بر دیوار دشمنان اسلام کردن عاقبت یزیدیان را برای شما خواهد داشت.

,

امام جمعه بخش شیرین سو: دشمن در فکر تحریف آرمان های شهدا و انقلاب است

, امام جمعه بخش شیرین سو: دشمن در فکر تحریف آرمان های شهدا و انقلاب است, امام جمعه بخش شیرین سو: دشمن در فکر تحریف آرمان های شهدا و انقلاب است,

حجت الاسلام علی اکبر منصوری، امام جمعه بخش شیرین سو در خطبه های نماز عبادی سیاسی امروز با اشاره به فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان از زندان های رژیم بعثی عراق اظهارکرد: آزادگان پرچم ایثار و شجاعت را در زندان های بعثی عراق برافراشته نگه داشتند.

,

وی همچنین با توجه به در پیش بودن کودتای ۲۸مرداد افزود: ۲۸ مرداد نتیجه اعتماد به آمریکا بود و بیست وپنج سال دیگر محمدرضاپهلوی را به ملت ایران مسلط کرد.

,

منصوری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد: خباثت آمریکا بعداز انقلاب نیست بلکه خباثت آمریکا از اول بوده است. چنانچه دربرجام هم دیدیم که مذاکره با آمریکا بی فایده بود و دشمنان می‌خواهند آرمانهای شهدا و انقلاب را تحریف کنند.

,

امام جمعه بخش شیرین سو رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی در ایام محرم را لازم دانست و خاطر نشان کرد: محرم امسال با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی نقشه های دشمنان را برملا کرده و عزاداری امام حسین را پرشورتر از سال های گذشته، برپا خواهیم کرد.

,

امام جمعه بخش گل تپه: تحریم، حربه شکست خورده دشمن است

, امام جمعه بخش گل تپه: تحریم، حربه شکست خورده دشمن است, امام جمعه بخش گل تپه: تحریم، حربه شکست خورده دشمن است,

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم موسوی، خطیب جمعه بخش گل تپه در خطبه های نماز جمعه این بخش اظهار کرد: شکی نیست که بین اعمال انسانی، چیزی محبوب‌تر از تقوای الهی نیست زیرا با آنکه عبادت، هدف آفرینش قرار داده شده است اما این یک هدف ابتدایی به منظور دستیابی به تقوا است که در آیات قرآن نیز بیان شده است. همچنین تقوایی که با عبادت به دست می‌آید موجب رسیدن به مقام یقین می‌شود.

,

وی با توجه به جبران خطاها در زندگی اضافه کرد: هر آن که به مقام والای تقوا نایل آید و سعی در جبران گذشته خود نماید، با نور عبادت و اطاعت خالق خویش، تاریکی ها را از دلش برطرف ساخته و قدم در سعادت و رستگاری می نهد.

,

خطیب جمعه گل تپه با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز عید قربان تاکید کرد: دربحث تحریم، نقشه ای که دشمن برای ملت ایران داشت، اکنون خودش را بیشتر گرفتار کرده است.

,

امام جمعه گل تپه ادامه داد: مسئولین و مردم باید گوش به فرمان رهبری باشند همانطور که تا کنون تجربه ثابت کرده، عمل نکردن به فرمایشات رهبری به ضرر مردم ایران بوده است.

,

وی افزود: در آستانه محرم قرار داریم و امسال باید مجالس این ماه پرشکوه تر از سالهای قبل برگزارشود؛ مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی حضور حداکثری در مجالس داشته باشند و باعث رونق هرچه بیشتر این مراسمات شوند.

,

موسوی خاطر نشان کرد: نحوه پخش نذورات باید تغییر کند؛ میبینیم که بعضی از مردم عادی تحت تاثیر شرایط بوده اند و در وضعیت اقتصادی خوبی به سر نمی برند، لذا میتوانیم نذورات این دهه را در قالب کمک مومنانه به این افراد ادامه دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه