اخبار داغ

نبودن قلعه‌نویی چیزی از ارزش او کم نمی‌کند

بختیاری‌زاده: بازی با سپاهان فینال لیگ است/ حریف این بازی را یک فرصت می داند

بختیاری‌زاده: بازی با سپاهان فینال لیگ است/ حریف این بازی را یک فرصت می داند
سرمربی شهر خوردو گفت: بازی با سپاهان به نوعی فینال مسابقات است و با پیروزی می توانیم برای خودمان درصد زیادی شانس رسیدن به سهمیه قائل شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سهراب بختیاری زاده در رابطه با شرایط تیمش پیش از دیدار برابر سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. در این هفته بعد از بازی خوبی که مقابل استقلال انجام دادیم، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. همه دیدند که می توانستیم استقلال را شکست دهیم ولی شرایط به گونه ای پیش رفت که متاسفانه مساوی کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
او سپس  ادامه داد: چیزی که خیلی مهم است، اینکه بچه ها شرایط را درک می کنند و می دانند این بازی چقدر اهمیت دارد و به نوعی فینال مسابقات است و با بردن سپاهان می توانیم برای خودمان درصد زیادی شانس رسیدن به سهمیه قائل شویم. خدا را شکر شرایط خوب است.
,
بختیاری زاده درباره غیبت قلعه نویی روی نیمکت سپاهان گفت: اگر منصف باشیم، باید بگویم که سپاهان تحت هر شرایطی قابل احترام است. این اتفاق برای هر تیمی ممکن است رخ دهد. نبود آقای قلعه نویی چیزی از ارزش های ایشان و همینطور سپاهان کم نمی کند. به هر حال فوتبال اصفهان و سپاهان همیشه فوتبال خوبی بوده؛ به خصوص در اصفهان. یادمان باشد سپاهان شرایطی دارد که از بازی فردا به عنوان یک فرصت می خواهد استفاده کند ولی بچه های ما انگیزه های زیادی دارند و با یک بازی هوشمندانه به دنبال حداکثر امتیازات این بازی هستیم.
,
سرمربی شهر خودرو در پایان درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: من در مورد بازیکنان مصدوم و محروم صحبت نمی کنم. همیشه این موضوع را گفته ام. چیزی که برای من هم است، داشتن یک گروه و یک تیم پرقدرت است و اگر عزیزی نیست، بازیکن دیگر باید با تمام وجود جای او را پر کند.
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه