اخبار داغ

نمایندگان مجلس خبرگان رهبری تأکید کردند؛

آمریکا به دنبال شکست تفکر شهید سلیمانی است/ سعادت و سیادت دنیا و آخرت ما از مکتب حاج قاسم می گذرد

آمریکا به دنبال شکست تفکر شهید سلیمانی است/ سعادت و سیادت دنیا و آخرت ما از مکتب حاج قاسم می گذرد
نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفتند: مکتب حاج قاسم همان مکتب انقلاب اسلامی است و قهرا انتظار از زادگاه شهید سلیمانی که محل مدفن ایشان است، انتظار بیشتری است که در عرصه فرهنگی تلاش بیشتری انجام گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان؛ رهبر فرزانه انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ دی‌ماه ۱۳۹۸ به کلید واژه «مکتب حاج قاسم» اشاره داشتند و ایشان در تریبون بیان حقایق نماز جمعه، فرمودند که نباید به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه کنیم بلکه باید به آن به چشم یک مکتب و یک مدرسه درس‌آموز بنگریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

سعادت و سیادت دنیا و آخرت ما از مکتب حاج قاسم می گذرد/ ضرورت تبیین این مکتب در عرصه فرهنگی از استان کرمان 

, سعادت و سیادت دنیا و آخرت ما از مکتب حاج قاسم می گذرد/ ضرورت تبیین این مکتب در عرصه فرهنگی از استان کرمان  , سعادت و سیادت دنیا و آخرت ما از مکتب حاج قاسم می گذرد/ ضرورت تبیین این مکتب در عرصه فرهنگی از استان کرمان ,

آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی همان مکتب انقلاب اسلامی است، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی  انقلابی بود و بنابراین مکتب ایشان غیر از مکتب انقلاب اسلامی نیست.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با طرح این سوال که راه ترویج این مکتب چیست، عنوان کرد: باید این مکتب را به نسل جدید معرفی کنیم، برکات این مکتب را بگوییم و تبیین کنیم که این مکتب چه برکاتی داشته و دارد.

,

وی تأکید کرد: سعادت و سیادت دنیا و آخرت ما از رهگذر این مکتب می گذرد و ما باید در این عرصه تهاجم فرهنگی دشمن را تبیین کنیم؛ چرا که دشمن در پی آن است که این مکتب را شکست دهد و این مسئله فراتر از سقوط یک نظام است.

,

آیت الله خاتمی ادامه داد: دشمن به دنبال آن است که این مکتب آسیب ببیند و دشمن اصلی ما، آمریکا در پی آن است که فرش را از زیر پای انقلاب اسلامی بکشد و در این راستا در ایران، لبنان، سوریه، عراق و یمن دنبال چنین مسئله ای است و ما نیز این حقیقت را باید برای مردم و به ویژه نسل جدید بیان کنیم.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: اگر این واقعیت تبیین شود، مکتب حاج قاسم هم که همان مکتب انقلاب اسلامی است، احیا شده است و قهرا انتظار از زادگاه شهید سلیمانی که محل مدفن ایشان است، انتظار بیشتری است که در عرصه فرهنگی تلاش بیشتری انجام گیرد.

,

مکتب حاج قاسم، مکتب بندگی خدا و نفی شرک است

, مکتب حاج قاسم، مکتب بندگی خدا و نفی شرک است, مکتب حاج قاسم، مکتب بندگی خدا و نفی شرک است,

حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه خداوند در روزگار غربت دین و معنویت، حضرت امام خمینی را بر مومنین و مستضعفین منت نهاد، گفت: به فضل الهی، کشور امام زمان (عج) ایران که روزگاری طولانی، میدان تاخت و تاز چکمه پوشان و مزدوران دشمنان‌ اسلام بود، میدان جهاد و شهادت و خدمت در راه قرآن و عترت شد.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: فرهنگ ناب اسلام محمدی، فرهنگ جهاد، شهادت‌، اعتماد به مدد غیبی، امید به نصرت الهی و ظلم ستیزی و سلطه ناپذیری و هزاران ارزش و کرامت دیگر، رایج شده است.

,

وی بیان کرد: به لطف الهی به دست امام راحل مدرسه عشق، جهاد و شهادت حضرت سید الشهداء امام حسین علیه السلام که به دسیسه شیاطین رو به بایر شدن می رفت، در این دوران دایر شد و با ارتحال آن یگانه، به عنایت الهی این مدرسه با حضرت امام سید علی خامنه ای اداره شد و توسعه یافت و پیش می رود.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی عنوان کرد: در این مدرسه، مجاهدانی بلند همت، آماده بذل جان در راه حق، عابدانی ره صد ساله، یک شبه طی کرده، عارف، زاهد، چون حاج قاسم سلیمانی تربیت و پرورش یافتند و در سیر مقاومت در راه حق، خود پرچمی برای هدایت شدند و به مقامی از کرامت و عزت رسیدند که امام سید علی خامنه ای به ایشان به عنوان یک مدرسه و مکتب، می نگرند نه یک فرد.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: آن مکتب بندگی خدا، اخلاص کامل در همه ابعاد و مراتب است، مکتب نفی شرک در تمام مراتب آن، نفی سلطه کفر و ستم، آزاد و بی اعتنا به همه عوامل فریب و تزویر، تطمیع و تهدید است.

,

مکتب شهید سلیمانی فراتر از شعاع جهان اسلام اثرگذار است

, مکتب شهید سلیمانی فراتر از شعاع جهان اسلام اثرگذار است, مکتب شهید سلیمانی فراتر از شعاع جهان اسلام اثرگذار است,

وی اظهار کرد: مدرسه و مکتبی که در شعاع جهان اسلام بلکه فراتر اثر گذار است و انسان های خواهان حیات طیبه از اقصی نقاط مجذوب آن گشته و در آن ارزش های فطری جان خود شکوفا می سازند و اکنون به فضل الهی این جریان رحمت و خیر، آزاد اندیشی و آزاد منشی و نفی سلطه کفر، ستم ستیزی و مقاومت، ایثار، در بخش عظیمی از جهان اسلام راه افتاده است.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با تأکید بر اینکه تمامی موارد عنوان شده از برکات مکتب دفاع مقدس ملت ایران به پیروی از امام راحل بوده است، ابراز کرد: خداوند در دفاع مقدس با دست قدرت " یَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ " دل رزمندگان را قرص و محکم کرد و حقیقت " مَا النَّصْرُ إلّا مِنْ عِندِ الله " را بر جان رزمندگان اسلام‌ عیان کرد و رزمندگان را به نشان "ما رَمَیتَ إذْ رَمَیتَ وَ لکنَّ الله رَمی" مفتخر ساخت.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: رزمندگان دیار کریمان را به نشان مقدس "ثار الله " در دنیا و عقبا بلند آوازه ساخت و مردم دیار کریمان را به داشتن چنین سپاهی و چنان فرماندهی کرامت داد.

,

وی گفت: صلوات و رحمت خاصه نثار رزمندگان سپاه ثار الله و فرمانده صاحب مکتبشان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ و همه کریمان و کریم زادگانی که میهن خود را بر بال ملائکه الله نشاندند و در میان ملل جهان سر افراز نمودند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی افزود: سلام و تحیت بی حد بر مجاهدان، کریمان، کریم زادگان، نجباء و خردمندان باد که سبک زندگی اسلامی و رسم اخلاص و بندگی خدا را در این زمانه سر دست گرفتند و به جهانیان نشان دادند.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: از خداوند خواهانیم دست قدرت لایزال خود را در تمامی  میدان های سخت بر سر این ملت مستدام بدارد و نصرتی از غیب در همه امور بر ما نازل بفرماید و در تحقق همه آرمان های انقلاب ما را تائید کند.

,

وی خاطر نشان کرد: از خداوند خواستاریم که رزمندگان اسلام را در همه نقاط عالم پیروز گرداند و دشمنان را بر ما مسلط مگرداند و ما را در محضر اولیای دین سرافراز کند و توفیق ادامه راه امام راحل را به ما کرامت کند و جهاد با قلب، زبان، مال و جان و شهادت در راه حق را روزی ما بفرماید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه